Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Partner strategiczny:
Tutaj jesteś: rp.pl » Turystyka » Promocja turystyczna

Promocja turystyczna

Apka wskaże biznesowych partnerów

kip 28-04-2015, ostatnia aktualizacja 28-04-2015 17:13

Organizować wycieczki, a przy okazji zarabiać na reklamach – to propozycja od AMG Reality. Nowa aplikacja dla biur podróży pozwala umieszczać w rzeczywistości rozszerzonej markery z odnośnikami do ważnych miejsc i firm

Aplikacja Arguido to przewodnik turystyczny wykorzystujący technologię rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality). Oparta na geolokalizacji technologia pozwala widzieć na urządzeniu mobilnym dodatkowe informacje i obiekty.

- Opracowaliśmy dla naszych użytkowników przewodniki po 25 miastach. Dzięki Arguido zwiedzający poznają historię, kulturę i tradycję polskich regionów – opisuje Maciej Długosz, prezes AGM Reality. Produkt jest skierowany do podmiotów komercyjnych, takich jak biura podróży, przewodnicy, hotelarze, restauratorzy.

Aplikacja umożliwia biurom podróży oznaczanie własnych tras i dzielenie się nimi ze zwiedzającymi. Jak wyjaśnia Długosz, przewodnik posiadający szatę graficzną i logotyp biura podróży może służyć jako dodatek do wykupionych wakacji. - Z pewnością będzie to innowacyjna forma reklamy. Biura podróży dotąd nie stosowały takich rozwiązań – opisuje Długosz.

Przedsiębiorcy związani z turystyką mogą oznaczać swoje usługi i produkty za pomocą markerów, które są jak wizytówka firmy. Po kliknięciu przez użytkownika na marker pojawia się szczegółowy opis obiektu, możliwe jest też dodawanie treści, filmu wideo, pliku audio lub kuponów rabatowych.

Przedsiębiorca, który zdecyduje się na zakup przewodnika, dostanie dostęp do swojego konta, więc w każdej chwili będzie mógł zmieniać publikowaną treść.

Jak opisuje Długosz, na współpracę z produktem Arguido zdecydowało się już wiele miast, które dzięki firmie AGM Reality mają możliwość promocji swoich regionów i umieszczania informacji o organizowanych w nich wydarzeniach.

Przeczytaj więcej o:  AMG Reality , aplikacja mobilna , Arguido , rozszerzona rzeczywistość

turystyka.rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Notowania walut

X-Trade Brokers SA

TV.RP.PL

Polska z drona - Zamek na Szczytniku

common