Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Partner strategiczny:
Tutaj jesteś: rp.pl » Turystyka » Biura Podróży

Biura Podróży

Touroperator wyśle turystę do biura agenta

grasz 20-03-2017, ostatnia aktualizacja 20-03-2017 08:27

Thomas Cook i TUI rozwijają w Niemczech pomysł wielokanałowej obsługi klienta. W projekty łączące sprzedaż przez internet i biura stacjonarnie włączani są kolejni agenci turystyczni

Jak informuje Touristik Aktuell, oba koncerny chcą zdobyć tych klientów, którzy przeglądają oferty na stronie touroperatora, ale nie decydują się na ich kupno. Teraz przekonywaniem niezdecydowanych mają zająć się profesjonalni sprzedawcy wakacji.

W przypadku Thomasa Cooka klienci mogą wysłać do wybranego agenta zapytanie ze strony thomascook.de i Neckermann-reisen.de. Lista biur prezentowana jest na witrynach internetowych touroperatorów. Dostęp do każdego zapytania będzie miał tylko jeden agent. Jeśli uda mu się namówić internautę na wakacje, dostanie pełną prowizję za sprzedaż.

W TUI projekt realizowany jest w ramach strategii „Kontakt plus". Na internetowe zapytania klientów odpowiada ponad tysiąc pracowników salonów sprzedaży touroperatora. Turysta może skorzystać z różnych kanałów komunikacji - telefonu, mejla i czatu. Touroperator podaje, że tego ostatniego używa miesięcznie 10 tysięcy ludzi. 10 procent z nich decyduje się na zakup wycieczki. Agenci proponują klientom oferty, opierając się na analizie ich aktywności na stronie touroperatora.

TUI prowadzi też pilotaż innego rozwiązania – internauci mogą przy przeglądaniu ofert zostawić informację, czego szukają. 60 biur własnych, franczyzowych i należących do sieci TUI Travel Star testuje obecnie, czy takich klientów można przekonać do wizyty w stacjonarnym biurze podróży.

Przeczytaj więcej o:  Agent turystyczny , Thomas Cook , TUI

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Notowania walut

X-Trade Brokers SA

TV.RP.PL

"Pod żaglami Itaki" - zobacz od środka statek Ocean Majesty

common