Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Partner strategiczny:
Tutaj jesteś: rp.pl » Turystyka » Biura Podróży

Biura Podróży

Andryszak: Powinniśmy brać przykład z Polaków

Grażyna Szypuła 14-07-2017, ostatnia aktualizacja 14-07-2017 00:04

Więcej wewnętrznych dyskusji, więcej ofert wyjazdów do dalekich krajów i więcej tańszych hoteli – to główne założenia, na których Marek Andryszak, nowy prezes TUI Deutschland, chce oprzeć rozwój firmy

W rozmowie z niemieckim portalem branżowym Gloobi.de Marek Andryszak, który 1 lipca objął stanowisko prezesa największego niemieckiego biura podróży, TUI Deutschland, mówi, że chce jasno określić cele, by można było wspólnie do nich dążyć. Pracownicy mogą wybierać sami sposoby ich osiągania. Nowy prezes zauważa, że w porównaniu z Polakami, z którymi pracował jako szef TUI Poland przez osiem lat, w Niemczech panuje zbyt duża zgodność. – Życzyłbym sobie więcej dyskusji, w których każdy przedstawia swój punkt widzenia. To niezbędne dla osiągania postępów – deklaruje. Andryszak uważa, że pracownicy muszą się ze sobą więcej spierać w kwestiach merytorycznych, ale kiedy decyzja zostanie podjęta, wspólnie dążyć do uzgodnionego celu.

Według prezesa, TUI Deutschland co prawda już teraz może pochwalić się dobrą pozycją na rynku niemieckim i jest coraz bliżej osiągnięcia w nim 25-procentowego udziału, ale nadal nie wykorzystuje w pełni swych możliwości. By to zmienić, firma zaproponuje zimą więcej wyjazdów do dalekich krajów. Już dziś w sezonie jesienno-zimowym co czwarty klient TUI Deutschland wybiera wakacje egzotyczne.

Andryszak zamierza też poszerzyć ofertę o hotele trzy- i trzyipółgwiazdkowe, których teraz jego firma ma, w porównaniu z innymi biurami podróży, mało. Zapytany, czy nie obawia się, że zwiększenie liczby obiektów niższej kategorii, wpłynie negatywnie na opinie o jakości całości usług TUI, odpowiada, że touroperator poszerzył już ofertę hotelową o tańsze hotele, a mimo to nie stracił w oczach klient ów, wręcz przeciwnie - zanotował nawet lekki wzrost odsetka turystów, polecających firmę znajomym i rodzinie. Jego zdaniem, jeśli touroperator dobrze opisze poszczególne obiekty w katalogach i na stronie internetowej tak, żeby turyści od początku byli świadomi, na co się decydują, powinni oni być zadowoleni z pobytu w hotelu o niższym standardzie. Jakość danych ma też znaczenie dla zwiększenia sprzedaży, dlatego TUI – wyjaśnia prezes - stale pracuje nad ich poprawą. Chodzi między innymi o regularne aktualizowanie danych o dostępności ofert i ich cenach.

Przeczytaj więcej o:  biuro podróży , Marek Andryszak , niemcy , TUI , turystyka

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Notowania walut

X-Trade Brokers SA

TV.RP.PL

common