Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Partner strategiczny:
Tutaj jesteś: rp.pl » Turystyka » Biura Podróży

Biura Podróży

Expedia partnerem strategicznym Thomasa Cooka

grasz 14-09-2017, ostatnia aktualizacja 14-09-2017 10:58

Wszystkie marki należące do Thomasa Cooka, w tym Neckermann Podróże, będą mogły niedługo korzystać z bazy noclegowej Expedii - 60 tysięcy hoteli na świecie

Kontrakt został podpisany na wiele lat, dzięki czemu Thomas Cook obniży koszty obsługi turystyki miejskiej i poszerzy swoją ofertę. W ramach porozumienia Expedia udostępni grupie swój system rezerwacyjny, który zostanie podłączony pod strony internetowe poszczególnych touroperatorów i inne kanały dystrybucji. Thomas Cook będzie zaś sprzedawał na portalach Expedii wycieczki zorganizowane typu "plaża i słońce".

– Połączenie oferty hotelowej Expedii i jej technologii dystrybucji on-line poprawi ofertę Thomasa Cooka w segmencie podróży do miast i rezerwacji samych noclegów. Jednocześnie pomoże naszej firmie zrobić ważny krok w realizacji strategii wzrostu – mówi Peter Fankhauser, prezes Grupy Thomasa Cooka.

Fankhauser tłumaczy, że współpraca z przedsiębiorstwem prowadzącym działalność na całym świecie pomoże firmie uprościć pracę oraz skoncentrować się na własnych markach hotelowych i wybranych obiektach partnerskich zorientowanych na turystów szukających słońca i plaży. Zapowiada, że z nowej bazy noclegowej będą mogli skorzystać przede wszystkim amatorzy krótkich wypadów miejskich (city breaków), bo program lotniczy nadal będzie skoncentrowany wokół obiektów własnych.

Decyzja o zawiązaniu partnerstwa z Expedią jest kolejnym krokiem w strategii transformacji Thomasa Cooka. Wcześniej koncern rozpoczął współpracę m.in. z Webjet Limited, firmą zajmującą się zakupem łóżek hotelowych.

Przeczytaj więcej o:  Expedia , Thomas Cook

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Notowania walut

X-Trade Brokers SA

TV.RP.PL

Polska z drona - Pałac w Kamieniu Śląskim

common