Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Partner strategiczny:
Tutaj jesteś: rp.pl » Turystyka » Biura Podróży

Biura Podróży

Facebook z etatem dla speca od turystyki

grasz 11-10-2017, ostatnia aktualizacja 11-10-2017 08:31

Facebook zatrudnił eksperta od internetowych agencji turystycznych. Dla internetowego giganta to kolejny krok przybliżający go do zarabiania na podróżach

Jak dotąd Facebook nie zaistniał na poważnie w biznesie turystycznym, choć w przeszłości podejmował już próby zmierzające w tym kierunku - informuje branżowy portal Skift. W lipcu tego roku, bez rozgłosu, zatrudnił Nikhilesha Ponde'a, który w latach 2012-2016 zawodowo związany był z Expedią, pełniąc funkcje menedżerskie w należących do niej agencjach internetowych Hotels.com, Expedia.com i Hotwire. Ponde jest w Facebooku szefem działu rozwoju strategii turystycznej.

Nowy dyrektor chwali się na biznesowych portalach społecznościowych, że poprzednio do jego obowiązków należało zarządzanie zespołami zajmującymi się działaniami marketingowymi, które przełożyły się na miliardy dolarów przychodów z rezerwacji online.

Facebook już teraz ma różne rozwiązania reklamowe dla szeroko rozumianej branży turystycznej - od hoteli, przez kierunki, aż po linie lotnicze - które pozwalają dotrzeć do klientów i wpłynąć na ich decyzje zakupowe. W marcu tego roku szefowa działu podróży w Facebooku, Christine Warner, potwierdziła w rozmowie ze Skiftem, że firma jest zainteresowana rozwojem oferty dla turystyki, ale przede wszystkim w wersji na urządzenia mobilne. Według niej, na świecie jest ich obecnie więcej niż ludzi.

Mianowanie dyrektora do spraw strategii dla turystyki, który będzie współpracował z dyrektor Warner, oznacza, że ten segment ma dla firmy coraz większe znaczenie.

Przeczytaj więcej o:  branża turystyczna , Expedia , facebook

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Notowania walut

X-Trade Brokers SA

TV.RP.PL

Polska z drona - Zamek na Szczytniku

common