Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Partner strategiczny:
Tutaj jesteś: rp.pl » Turystyka » Biura Podróży

Biura Podróży

Agenci Grecosa zostali herosami

Filip Frydrykiewicz 21-11-2017, ostatnia aktualizacja 21-11-2017 06:47
źródło: ROL
autor: Filip Frydrykiewicz
źródło: ROL
autor: Filip Frydrykiewicz
źródło: ROL
autor: Filip Frydrykiewicz

Biuro podróży Grecos Holiday zakończyło sezon „Mityczną wyprawą herosów” na Kos. Herosami okazali się agenci turystyczni współpracujący z touroperatorem. Dzięki nim może pochwalić się dużym wzrostem

Grecos zalicza miniony sezon turystyczny do udanych. W sumie zabrał do Grecji, na Cypr i na Majorkę 188 tysięcy klientów, czyli o około 12 procent więcej niż rok wcześniej. Pod względem przychodów brutto ze sprzedaży imprez turystycznych jego wzrost był jeszcze większy, bo 22-procentowy – prawie 520 mln złotych wobec 423 mln z zeszłego roku.

Tradycją stało się, że firma świętuje zakończenie lata, organizując dla swoich najlepszych sprzedawców kilkudniowy wyjazd na jedną z greckich wysp. Tym razem – podobnie zresztą jak rok wcześniej – celem „Mitycznej wyprawy herosów", jak zatytułowano imprezę, było Kos. A bazą dla 140 agentów turystycznych i 30 osób z samego Grecosa jeden z najlepszych hoteli w ofercie tego touroperatora, pięciogwiazdkowy Mitsis Blue Domes Resort (zobacz też: „Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia").

Tym razem Grecos zrezygnował z części szkoleniowej, program wyjazdu podporządkowany był więc jedynie ruchowi na świeżym powietrzu, rozrywce i integracji. Uczestnicy imprezy nie nudzili się ani godziny. Pierwszego dnia podzieleni na drużyny musieli wykazać się sprawnością fizyczną w wykonywaniu „prac Heraklesa" (zadań było cztery i dopełniały one prace wcześniej wykonywane w ramach grywalizacji), jak stoczenie bitwy na morzu, w której za okręty wojenne służyły nadmuchiwany łabędź i flaming, strzelanie z łuku czy przejazd na czas quadem. Drugiego dnia z kolei postawiono przed nimi zadanie bardziej wyrafinowane – odgrywali przed kamerą sceny z mitologii. Gwiazdą tego etapu został regionalny kierownik sprzedaży Grecos Holiday Radosław Mazurek. Odegrał on rolę Orfeusza z takim zaangażowaniem, że jednogłośnie on i jego zespół zostali uznani za zwycięzców. Filmy oglądane podczas wieczornego finału budziły wiele śmiechu i nagradzane były burzą braw, ze względu jednak na dosadność niektórych scen (jak to w mitologii greckiej), producent nie zdecydował się na szersze ich rozpowszechnianie, co odnotowujemy z przymrużeniem oka.

Serię konkursów zwieńczyła finałowa rozgrywka między najlepszymi drużynami podczas wieczornych dionizjów na plaży. Na uroczystościach na cześć boga wina, Dionizosa, nie zabrakło i jego samego.

Agenci chętnie wspinali się na Olimp

Spotkanie na Kos było dla części uczestników przedłużeniem rywalizacji, jaką Grecos zaproponował im w sieci. Agenci mogli wziąć wcześniej udział w konkursie, dającym przepustkę na wyjazd. Zadania dotyczyły Grecji, jej kultury, mitologii i kulinariów. Żeby dostać się na Olimp, zawodnicy musieli na przykład przygotować grecką potrawę, sfotografować ją w swoim biurze, a zdjęcie umieścić na internetowej platformie konkursu.

- Odzew z jakim spotkała się nasza zabawa przerósł nasze oczekiwania– mówi autor pomysłu, dyrektor sprzedaży w Grecos Holiday Mikołaj Dziubalski. - W grze wzięły udział setki osób. Bardzo nas cieszy, że tylu sprzedawców zaangażowało się w tę zabawę. Pięćdziesięcioro sprzedawców, którzy zdobyli największą liczbę punktów wyjechało w nagrodę na Kos. Nie ukrywam, że chcieliśmy zdemokratyzować dostęp do tego wyróżnienia, dlatego w konkursie mógł wziąć udział każdy sprzedawca indywidualnie. Ten cel osiągnęliśmy – wyjaśnia.

...
Poprzednia
1 2 3

Przeczytaj więcej o:  biuro podróży , Grecos Holiday , hotel Mitsis , Kos

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Notowania walut

X-Trade Brokers SA

TV.RP.PL

common