Partner strategiczny:
Tutaj jesteś: rp.pl » Turystyka » Biura Podróży

Biura Podróży

TUI przeprasza za błędny opis hotelu

marg 01-02-2019, ostatnia aktualizacja 01-02-2019 07:00
źródło: Bloomberg

TUI reklamował jeden z hoteli na Dominikanie jako „zupełnie nowy”. W rzeczywistości chodziło o obiekt ze zmienioną nazwą, w którym w zeszłym roku goście zatruli się salmonellą

W październiku zeszłego roku goście hotelu Sunscape Bavaro Beach na Dominikanie zatruli się salmonellą, prawdopodobnie po zjedzeniu kurczaka. Dzieci klientów TUI trafiły do szpitala, podaje portal MailOnline.

Touroperator przeprowadził kontrolę, z której wynikało, że obiekt przestrzega zasad higieny i bezpieczeństwa żywienia.

Obecnie kompleks działa pod inną nazwą - Impressive Resort and Spa. Mimo to brytyjski TUI reklamował go na swojej stronie jako „zupełnie nowy hotel, który nie ma jeszcze ocen na TripAdvisorze".

Czytaj też: "TUI oszukiwał, że październik to wakacje".

Carl Lawton, klient, który spędzał tam wakacje, napisał na Facebooku, że obiekt wcale nie jest nowy, że to były Sunscape Beach Resort i dodał, że jest bardzo rozczarowany postępowaniem TUI, bo z takim podejściem do sprzedaży jeszcze się nie spotkał.

Rzecznik touroperatora podziękował za zwrócenie uwagi na pomyłkę i przeprosił za nią. Opis został już poprawiony.

Przeczytaj więcej o:  dominikana , TUI

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Notowania walut

X-Trade Brokers SA

TV.RP.PL

common