Partner strategiczny:
Tutaj jesteś: rp.pl » Turystyka » Biura Podróży

Biura Podróży

Agencie, prześwietl swojego kontrahenta

Marzena German 01-08-2019, ostatnia aktualizacja 01-08-2019 07:21
źródło: Adobe Stock

Agenci turystyczni powinni sprawdzać swoich partnerów biznesowych - twierdzi brytyjska firma Profit, która we współpracy z londyńską policją prowadzi kampanię ostrzegającą przed oszustami

Kampanie informacyjne ostrzegające przed oszustwami w branży turystycznej zazwyczaj skierowane są do klientów końcowych, którzy skuszeni nieprawdopodobnie niskimi cenami usług dają się nabrać nieuczciwym sprzedawcom. Wskutek tego tracą nie tylko pieniądze, ale i urlop.

Tym razem firma Profit zajmująca się przeciwdziałaniem oszustwom w branży turystycznej zainicjowała kampanię mailingową skierowana do agentów turystycznych. Projekt realizowany jest we współpracy z londyńską policją. Autorzy podkreślają, że również przedsiębiorcy powinni mieć się na baczności, decydując się na sprzedaż ofert poszczególnych usługodawców.

Zobacz też: "Stop oszustwom agentów turystycznych".

Sprawdzanie partnerów to sposób na zidentyfikowanie ryzyka, ale też ochrona przed przestępstwami gospodarczymi i cybernetycznymi. „Nieważne, jak dobry jest twój system, jeśli dostawca cię oszuka lub jeśli z powodu słabości własnych rozwiązań informatycznych umożliwi obejście twoich zabezpieczeń, poniesiesz stratę" - ostrzegają autorzy kampanii.

Firma podkreśla, że dostawcy powinni spełniać normy bezpieczeństwa określone przez agenta. W kampanii specjaliści przypominają też o innych niebezpieczeństwach związanych ze współpracą z producentami usług turystycznych. Warto sprawdzić, czy z firmą nie są związane wcześniejsze wypadki ogłoszenia niewypłacalności i czy spełnia ona wszystkie przepisy regulujące działalność. Należy też zainteresować się jej sytuacją finansową i potwierdzić tożsamość szefów.

Przeczytaj więcej o:  Agent turystyczny , oszustwo

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Notowania walut

  • brak danych
X-Trade Brokers SA

TV.RP.PL

common