Partner strategiczny:
Tutaj jesteś: rp.pl » Turystyka » Biura Podróży

Biura Podróży

Ecco Holiday podnosi agentom prowizje

F.F. 06-08-2019, ostatnia aktualizacja 06-08-2019 14:14
źródło: Materiały promocyjne

Prowizja naliczana od całkowitej ceny imprezy, wyższe prowizje dla nowych sprzedawców, "realne progi" – tak w skrócie wyglądają zmiany w warunkach współpracy, jakie Ecco Holiday oferuje swoim agentom.

Wprowadzamy "zupełnie nowe umowy agencyjne" - ogłosiło biuro podróży Ecco Holiday. O co chodzi?

– Jesteśmy zwolennikiem przejrzystych warunków współpracy – mówi cytowana w komunikacie kierowniczka sieci sprzedaży tego touroperatora Katarzyna Turkiewicz. – Pewne zapisy w umowach były związane z produktem czarterowym, którego od tego sezonu nie mamy. Dzięki temu mogliśmy wprowadzić wiele istotnych zmian, które sygnalizowała nam sieć sprzedaży.

Czytaj też: "Karolina Warzybok prezesem Ecco Holiday".

Najważniejszą z nich jest naliczanie prowizji od całości wartości imprezy, bez wyłączenia opłat lotniskowych. Podniesione zostały też prowizje podstawowe - dodaje rzeczniczka biura Aleksandra Olechnowicz.

Touroperator zapewnia też, że oferuje "realne i osiągalne" progi prowizyjne. Skąd ta zmiana? Agenci skarżyli się na progi... u innych organizatorów.

- Nasza umowa już przy obrocie wielkości 50 tysięcy złotych gwarantuje większą prowizję. Jeśli ktoś sprzedaje nasze wyjazdy egzotyczne ten próg łatwo osiągnie - tłumaczy Turkiewicz. Nie wyjaśnia jednak, o ile prowizja rośnie.

Trzecią nowością mają być o 20 procent większe prowizje dla biur agencyjnych, które dopiero przystąpią do współpracy z Ecco Holiday, "na zachętę". W tej chwili touroperator ma umowy z 1500 agentów.

Ecco Holiday upraszcza także w nowych umowach procedury operacyjne, na przykład umożliwia wstępne rezerwowanie wszystkich ofert na określony czas. Ma to umożliwić dopełnienie wszystkich formalności z klientem, bez strachu, że oferta zniknie.

Organizator oferuje też prostsze rozliczenia – klienci mają wpłacać należności bezpośrednio na konto touroperatora. Wiąże się z tym jeszcze jedno uproszczenie - Ecco przejmuje na siebie windykowanie brakującej części należności.

Nowe warunki "powinny zachęcić do współpracy agentów, których udział w sprzedaży całkowitej Ecco Holiday nie był znaczący, mimo potencjału tych biur".

Ponadto organizator "upatruje w nowych warunkach szansy dla nowych agentów. Nie będą oni ponosić żadnych opłat z tytułu przystąpienia do sieci sprzedaży Ecco Holiday, co również jest nowością".

– Od kilku sezonów notujemy znaczny wzrost sprzedaży i przychodów, szczególnie w wypadku naszej oferty egzotycznej, w czym znaczny udział ma zewnętrzna sieć sprzedaży (80 procent sprzedaży przechodzi przez agentów - red.) – wyjaśnia Turkiewicz. – Mamy więc możliwości kreowania korzystnych warunków współpracy, a co za tym idzie stymulowania dalszego wzrostu sprzedaży.

Przeczytaj więcej o:  ecco holiday

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Notowania walut

  • brak danych
X-Trade Brokers SA

TV.RP.PL

common