Partner strategiczny:
Tutaj jesteś: rp.pl » Turystyka » Hotele

Hotele

Więcej Radissona w Zdrojowej

Filip Frydrykiewicz 23-07-2019, ostatnia aktualizacja 23-07-2019 14:04
Na konferencji w Warszawie wystąpili wspólnie Valerie Valerie Schuermans i Jan Wróblewski
Na konferencji w Warszawie wystąpili wspólnie Valerie Valerie Schuermans i Jan Wróblewski
źródło: materiały prasowe
Radisson w Kołobrzegu ruszy za rok
Radisson w Kołobrzegu ruszy za rok
źródło: materiały prasowe
Radisson w Szklarskiej Porębie przyjmie gości już tej zimy
Radisson w Szklarskiej Porębie przyjmie gości już tej zimy
źródło: materiały prasowe

Zdrojowa Invest & Hotels poprowadzi dwa nowe hotele pod marką Radissona. Obiekty powstaną w Kołobrzegu i Szklarskiej Porębie

Zdrojowa i Radisson Hotel Group poinformowały dzisiaj o podpisaniu umowy na dwa kolejne hotele. Obie firmy są partnerami od 2017 roku, kiedy to otworzyły Radisson Blu Resort w Świnoujściu. Zachęcone udaną współpracą zamierzają kontynuować współpracę. Radisson Resort Szklarska Poręba i Radisson Resort Kołobrzeg będą prowadzone przez Radisson Hospitality AB na podstawie międzynarodowej umowy franczyzowej ze Zdrojową Invest & Hotels.

Hotel w górach ruszy już tej jesieni. Jak mówił podczas dzisiejszej konferencji prasowej współzałożyciel grupy Zdrojowa Jan Wróblewski, obiekt już stoi w stanie surowym zamkniętym. Jest obecnie wyposażany. Będzie oferował 104 pokoje, ale będzie rozbudowywany. Goście będą mogli korzystać z niedużego aquaparku, całorocznego zewnętrznego jacuzzi, sauny i strefy kąpielowej.

Z kolei otwarcie Radisson Resort Kołobrzeg Zdrojowa planuje na lato 2020 roku. Będzie to pierwszy hotel tej międzynarodowej marki w jednym z największych polskich kurortów nadmorskich. Obiekt będzie miał 209 pokojów, strefę spa & wellness i aquapark.

Wróblewski wyjaśniał, że jego firmę interesuje obecnie budowa hoteli stricte wypoczynkowych w znanych miejscowościach uzdrowiskowych i turystycznych. Szczególnie nad morzem i w górach. - Warmia i Mazury czy Bieszczady zupełnie nas nie interesują, to za mały rynek - deklarował.

Czytaj: "Na hotele jest duży popyt, ale zarządzać nimi to wielka sztuka".

Jak mówił, oszczędny, spokojny skandynawski styl, z jakim wiąże się marka Radisson i jej kultura działania, są istotne dla jego firmy, ze względu na to, że dużą część gości hoteli Zdrojowej stanowią Niemcy i Skandynawowie.

Oba hotele będą miały standard czterech gwiazdek - właśnie taki ma w Kołobrzegu i Szklarskiej, zdaniem współwłaściciela Zdrojowej, największe szanse powodzenia. - Są bardziej przystępne dla gości - wyjaśniał.

Zdrojowa ma w tej chwili w swoich hotelach i condohotelach 1400 pokojów. Według Wróblewskiego to największa sieć tego typu w kraju. Firma współpracuje z różnymi markami, w tym z Radissonem i Hiltonem. Zatrudnia 1200 osób. Średnie roczne obłożenie jej obiektów to 70 procent, ale w wypadku Radisson Blu Resort w Świnoujściu sięga ono już 80 procent, co Wróblewski określił jako zbyt duże.

Przedstawiając ogólną sytuację w biznesie hotelarskim, Wróblewski podkreślał, że nadal powstaje wiele nowych inwestycji i, mimo wzrostu ruchu turystycznego, poszczególne rynki się nasycają. W tym kontekście wymienił Warszawę, Gdańsk i Kołobrzeg. - Konkurencja się zaostrza - mówił. Pieniądze w nowe obiekty trzeba więc inwestować bardzo przemyślanie. Sama Zdrojowa zaangażowała około miliarda złotych w nowe przedsięwzięcia, licząc z dwoma wymienionymi hotelami i kolejnymi planowanymi inwestycjami, których szczegółów Wróblewski nie chciał jednak zdradzić.

Zobacz też: "Debata: Hotel to nie gwiazdki, to ludzie".

Chęć rozwoju w Polsce deklarowała też w imieniu Radissona Valerie Schuermans, wiceprezes ds. rozwoju biznesu w Radisson Hotel Group. Jej zdaniem inwestycje jej firmy będą wypadkową różnych czynników - począwszy od wyboru miejsca, poprzez sytuację gospodarczą kraju, a na możliwościach zatrudnienia i utrzymania pracowników skończywszy.

- Kolejna umowa i to w takim zakresie z jedną z wiodących globalnych sieci hotelarskich pozwoli nam uzyskać korzyści skali - uważa Wróblewski. - Nie zawsze i nie każda marka międzynarodowa jest gwarancją sukcesu. Z nowymi hotelami pod międzynarodową marką Radisson kolejny raz jesteśmy pionierem na rynku, co jest zgodne z naszą strategią wzmacniania pozycji lidera w kurortach. Ale partnerstwo z Radissonem nie oznacza, że Zdrojowa rezygnuje z hoteli własnej marki. Będziemy dalej rozwijać zarówno sieć hoteli marki Zdrojowa Hotels, jak i tych pod międzynarodowymi szyldami - podkreśla.

Przeczytaj więcej o:  hotel , Radisson , Zdrojowa

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Notowania walut

  • brak danych
X-Trade Brokers SA

TV.RP.PL

common