Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Partner strategiczny:
Tutaj jesteś: rp.pl » Turystyka » Najnowsze

Biura Podróży

Z Lidlem do Zakopanego i na Kilimandżaro

Andrzej Mandel 11-09-2017, ostatnia aktualizacja 11-09-2017 15:22

Polska będzie kolejnym europejskim krajem, w którym pod marką Lidla będą sprzedawane imprezy turystyczne. Lidl Polska nie zostanie jednak touroperatorem, ale agentem. Wycieczki dla niego przygotuje między innymi biuro podróży Rainbow

Oprócz tradycyjnych wycieczek oferujących wypoczynek czy intensywne zwiedzanie, w ofercie Lidla znajdą się też unikatowe oferty, przygotowane tylko dla turystycznej marki Lidl Podróże. - Pokazywaliśmy kuchnie świata, teraz chcemy pokazać świat od kuchni– mówił na konferencji prasowej Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska. - Wszyscy kochamy podróże, poznawanie nowych zakątków świata czy odkrywanie nieznanych jeszcze regionów Polski. Misją firmy Lidl jest natomiast danie Polakom większej liczby impulsów do czerpania radości z życia.

Klienci Lidla co dwa tygodnie, poczynając od 12 września, znajdą w sklepach nowy katalog z ofertą imprez turystycznych w tzw. modelu „hot deal", czyli podróży i wycieczek w atrakcyjnej, najlepszej cenie dla danego terminu i miejsca. Wycieczki będzie można kupić online poprzez stronę lidl-podroze.pl lub przez infolinię. Nie będzie można tego zrobić bezpośrednio w sklepie. Sklepy mają jedynie spełniać miejsce promowania wyjazdów, poprzez m.in. gazetki produktowe, które są tam wykładane.

- Bezpośrednia obsługa klienta kupującego wycieczkę wymaga czasu, kasa sklepowa nie jest komfortowym miejscem do wyboru wakacji marzeń. Nasi klienci mogą to zrobić we własnym fotelu za pośrednictwem internetu lub dzwoniąc do naszego konsultanta - wyjaśniał odpowiedzialny za ofertę turystyczną Adam Dudziński.

Sieć sklepów zapewnia przy tym, że w ofercie będzie miała tylko wycieczki o najwyższym standardzie bezpieczeństwa i od sprawdzonych dostawców. Biura podróży będą dbać, aby klienci jeździli tylko najnowocześniejszymi autokarami, latali tylko samolotami sprawdzonych przewoźników i wypoczywali w renomowanych obiektach hotelowych.

Nie tylko za granicą, ale także w Polsce. - Naszym celem jest upowszechnienie i promocja turystyki w Polsce, co przełoży się na wzrost przychodów polskich gmin, miast i miasteczek. Poprzez Lidl Podróże będziemy popularyzować regiony, ośrodki i obiekty turystyczne w Polsce, a także lokalną kuchnię, tradycję i folklor – deklaruje Aleksandra Robaszkiewicz, menedżer PR Lidl Polska.

Pierwszy katalog Lidl Podróże pojawi się w sklepach 12 września. W ofercie znajdą się kierunki egzotyczne – Seszele, Malediwy czy Senegal, ale także włoskie Alpy dla narciarzy i regionalne polskie spa. Najtańszy wyjazd będzie kosztował 309 zł (weekend w Zakopanem) a najdroższy 10 999 zł (wyprawa na Kilimandżaro).

Na stronie Lidl Podróże potencjalni klienci znajdą nie tylko oferty wycieczek przygotowanych specjalnie dla marki Lidl Podróże, ale także oferty wyjazdów dostępnych w innych biurach podróży. Sam Lidl nie będzie touroperatorem (organizatorem wycieczek) tylko multiagentem, sprzedającym oferty różnych biur podróży. Z pewnością jednak najważniejsze będą dla Lidla wycieczki przygotowane na wyłączność, sygnowane dodatkowo marką Lidl Podróże. Oferty te będą szykowane przez biura podróży Rainbow, Volare Travel, Prestige Tours i Unique Moments.

Niemiecka sieć Lidl została w tym roku sama touroperatorem: "Wakacje od Lidla".

Wcześniej sprzedaży wycieczek w supermarketach i sklepach próbowały sieci Alma ("Alma sprzeda keczup i wycieczkę") i Biedronka ("Z Biedronką do Lizbony"). Ale oba projekty upadły, choć z różnych względów.

Przeczytaj więcej o:  biuro podróży , lidl , Prestige Tours , rainbow , Unique Moments , Volare Travel

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Notowania walut

X-Trade Brokers SA

TV.RP.PL

Polska z drona - Pałac w Kamieniu Śląskim

common