Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Partner strategiczny:
Tutaj jesteś: rp.pl » Turystyka » Najnowsze

Promocja turystyczna

Warszawa promuje się w Chinach Chopinem

kip 13-09-2017, ostatnia aktualizacja 13-09-2017 12:17

Stołeczne Biuro Turystyki rozpoczyna w Chinach promocję Warszawy jako miasta Fryderyka Chopina

Kampania realizowana jest we współpracy z grupą mediową PR Newswire, która jest obecna na rynku chińskim od wielu lat. Przekaz ma dotrzeć do mieszkańców Chin poprzez różnorodne kanały informacyjne. Jak podaje Stołeczne Biuro Turystyki, komunikat prasowy trafił dziś do ok. 4,5 tysiąca chińskich mediów, w tym prasy, radia, telewizji i platform internetowych. Zostanie też wyświetlony w czterech największych chińskich mobilnych aplikacjach informacyjnych. Budżet kampanii to niecałe 9 tysięcy złotych.

- To jednorazowy komunikat, który ukazał się dzisiaj rano w chińskich mediach i będzie w nich krążył przez kilka następnych dni - podaje Dorota Huk-Królikowska, specjalistka z działu promocji i turystyki w Stołecznym Biurze Turystyki. - Koszt przygotowania komunikatu to efekt naszych kilkumiesięcznych negocjacji z PR Newswire Europe Ltd., natomiast produkcję spotu w dużej mierze przygotowaliśmy sami (realizacja zdjęć, pozyskanie bohaterów do współpracy). Zapłaciliśmy za za to za montaż - dodaje.

Na potrzeby kampanii Stołeczne Biuro Turystyki przygotowało też film promocyjny, w którym znana restauratorka i ambasadorka kultury Chin w Polsce - Yajia Lin - zachęca do przyjazdu do Warszawy. Spot trafi do użytkowników smartfonów i innych mobilnych urządzeń za pośrednictwem dostępnych w Chinach serwisów społecznościowych, m.in. CCTV online video, SINA, SOHU i Youku.

To nie jedyna kampania Warszawy w Chinach. Polska stolica będzie też promowana na rozpoczynających się za kilka dni targach turystycznych Sichuan International Travel Expo. Od przyszłego roku będzie miała też oficjalny profil w komunikatorze WeChat.

Podobna kampania rozpoczęła się przed tygodniem w Japonii. Stołeczne Biuro Turystyki podaje, że dzięki tej promocji o Warszawie napisało już kilkadziesiąt japońskich serwisów internetowych.

Z danych GUS wynika, że w pierwszym kwartale tego roku Polskę odwiedziło o 85 procent więcej chińskich turystów niż w tym samym czasie w roku 2016.

Przeczytaj więcej o:  chopin , kampania promocyjna , warszawa

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Notowania walut

X-Trade Brokers SA

TV.RP.PL

Polska z drona - Pałac w Kamieniu Śląskim

common