Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Partner strategiczny:
Tutaj jesteś: rp.pl » Turystyka » Najnowsze

Biura Podróży

Rainbow odnawia Travelkę, odświeża wycieczki i odkrywa Amerykę Południową

Filip Frydrykiewicz 09-11-2017, ostatnia aktualizacja 09-11-2017 11:01
Prezentacje prowadzone były w małych grupach
Prezentacje prowadzone były w małych grupach
źródło: archiwum prywatne
autor: Filip Frydrykiewicz

Nowy czytelniejszy i wygodniejszy system rezerwacyjny, udostępnienie autokarowych wycieczek objazdowych w nowych miastach i odkrywanie Ameryki Południowej - to między innymi tematy, o których Rainbow rozmawiał ostatnio ze swoimi sprzedawcami

Rainbow zakończył serię spotkań ze sprzedawcami, którym przedstawiał nowości, zarówno dotyczące ich samych, jak i produktu przygotowanego przez touroperatora na rok 2018. W sumie w szkoleniach w największych miastach – (Warszawa (trzy spotkania), Katowice (dwa), Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Łódź – wzięło udział ponad 1200 osób.

Travelka odmłodniała

Największa zmiana dotyczy unowocześnienie systemu rezerwacyjnego, znanej od lat popularnej Travelli, zwanej w skrócie Travelką. - To właściwie jest teraz nowe narzędzie, tylko nazwa została stara – wyjaśnia Piotr Burwicz, członek zarządu Rainbow. - Poprzednio odświeżaliśmy nasz system rezerwacyjny sześć lat temu.

Nowa Travella 2.0 była już testowana przez sprzedawców w salonach własnych biura podróży i punktach franczyzowych, których jest razem około 160. Od początku listopada korzystać z niej może pierwszych stu agentów turystycznych współpracujących z touroperatorem. Sukcesywnie będą dostawać loginy do niej kolejni. Travella ma w tej chwili ogółem prawie 7000 aktywnie korzystających użytkowników.

Jak mówi Burwicz, Travella powstała dzięki pracy informatyków Rainbow, którzy wcześniej spotykali się ze sprzedawcami, słuchając jakiego narzędzia potrzebują. Dzięki temu agent może dzisiaj wyszukiwać pożądane oferty według wielu kluczy, zaczynając od tego, czy chce imprezę pobytową czy autokarową, poprzez takie kryteria, jak data wylotu (wyjazdu), kierunek, hotel, czy port lotniczy, w którym ma się rozpocząć podróż.

Po przejściu do rezerwowania, wpisują dane uczestników, liczbę dni wyjazdu, rodzaj pokoju w hotelu. Potem można dodać inne usługi, jak wycieczki fakultatywne czy miejsce w samolocie czarterowym. Za każdym razem cena końcowa się aktualizuje – opowiada Burwicz. - Na koniec sprzedawca widzi podsumowanie i może rezerwować.

Jeżeli ktoś się nie będzie chciał przestawić ze starej na nową, nie będzie musiał, ale jest ona tak wygodna, że każdy szybko zauważy jej zalety. W minutę można zrobić dzięki niej rezerwację dla grupy do 6 osób. Jest bardzo przejrzysta – wyjaśnia Burwicz.

Rewolucja w wycieczkach objazdowych

W spotkaniach ze sprzedawcami Rainbow kładł też nacisk na „powrót do objazdówek". Firma ta wyrosła jako organizator autokarowych wycieczek objazdowych. Ma ich w tej chwili w ofercie ponad 200.

- Niemniej jednak czujemy pewien niedosyt – wyjaśnia Burwicz. - W ostatnich latach skupiliśmy się mocno na rozbudowywaniu oferty wypoczynku pobytowego. Teraz chcemy ponownie większy nacisk położyć na zwiedzanie. Widzimy duże zapotrzebowanie na rynku na tę formę poznawania świata. Korzystają z niej zarówno starsi z mniejszych miejscowości, którzy zawsze marzyli o zwiedzaniu a teraz mają na to czas i pieniądze, jak i młodzi ludzie, którym z kolei szkoda czasu na próbę przygotowania sobie takiego wyjazdu samemu. Widzą zaletę wzięcia udziału w zorganizowanej przez wyspecjalizowane biuro podróży wycieczce.

...
Poprzednia
1 2

Przeczytaj więcej o:  Agent turystyczny , biuro podróży , rainbow , wycieczka autokarowa , wycieczka objazdowa

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Notowania walut

X-Trade Brokers SA

TV.RP.PL

common