Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Partner strategiczny:
Tutaj jesteś: rp.pl » Turystyka » Najnowsze

Promocja turystyczna

Tajlandia promuje się kuchnią i przyrodą

Anna Kłossowska 14-11-2017, ostatnia aktualizacja 14-11-2017 09:35
źródło: archiwum prywatne
autor: Anna Kłossowska
źródło: archiwum prywatne
autor: Anna Kłossowska

82 tysiące Polaków odwiedziło Tajlandię w 2016 roku. To o 24 procent więcej niż rok wcześniej. Zdaniem tamtejszej branży turystycznej kolejne lata będą jeszcze lepsze, m.in. dzięki włączeniu do oferty wycieczek kulturowych i przyrodniczych

„Otwórz się na nowe odcienie" – to hasło nowej kampanii promocyjnej, z którą nad Wisłę przyjechało 15 przedstawicieli tajlandzkiej branży turystycznej. Większość reprezentuje hotele i ośrodki wypoczynkowe, również z północnej, a więc mniej znanej jeszcze polskim turystom części tego kraju. – Tajlandii zależy, aby jej oferta nie kojarzyła się tylko z plażą i zabytkami, stąd reklamowe hasło pokazujące, że kraj ten ma znacznie więcej do zaoferowania – podkreśla Marek Sławatyniec, dyrektor Aviareps, firmy reprezentującej Biuro Promocji Turystyki Tajlandii w Polsce.

– Te „nowe odcienie" to sztuka, rzemiosło, gastronomia, przyroda – wyjaśnia Wiyada Srirangkul z oddziału Biura Promocji Turystyki Tajlandii w Europie Środkowo-Wschodniej. - W zeszłym roku odwiedziło ten kraj 82 tysiące Polaków, co oznacza 24–procentowy wzrost w stosunku do roku poprzedniego, a przecież jeszcze kilka lat temu ten kierunek wybierało najwyżej 40 tysięcy turystów z Polski – przypomina Sławatyniec. - W pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku odnotowaliśmy 69 tysięcy wyjazdów Polaków do Tajlandii – dodaje.

Kurorty w natarciu

Goście z Tajlandii mieli warsztaty z polskimi touroperatorami. - Polakom proponujemy 300 pokojów w trzech hotelach przy plażach w znanych kurortach – mówi Somjai Tungkoo z La Flora Hotels&Resorts, grupy obecnej na tajskim rynku od 15 lat, która ma obiekty na wyspie Phuket. – Jesteśmy w Polsce pierwszy raz, bo mieliśmy już stąd pierwszych gości i liczymy na nawiązanie kontaktów z tutejszymi touroperatorami – dodaje. Głównymi klientami grupy La Flora są Niemcy, Anglicy, Francuzi oraz urlopowicze z krajów azjatyckich i samej Tajlandii. W ciągu dwóch lat firma ma się wzbogacić o trzy nowe obiekty.

Na Phuket znajdują się też trzy ośrodki Kata Palm Group. – Byliśmy na takim roadshow w Polsce dwa lata temu – wspomina Sumonrat Na Takuathung, reprezentujący te hotele. – Współpracujemy już z dwoma polskimi touroperatorami i widzimy tego efekty. Nasz główny rynek to Europa: goście z Niemiec, Francji Włoch oraz naturalnie moi rodacy i przybysze z innych krajów azjatyckich. Grupa otwiera kolejne obiekty dokładnie co pięć lat. Ostatni, Mikhao Palm Beach Resort, działa od zaledwie pół roku, najstarszy – Kata Palm Resort i Spa, znany już naszym touroperatorom i klientom - od dekady.

Mniej znana w Polsce jest trzecia co do wielkości wyspa Tajlandii, Koh Samui, którą w Warszawie popularyzowała Nora Resorts&Hotels, firma z 10-letnim doświadczeniem. – Jesteśmy w Polsce po raz trzeci – informuje Vorasi Pongkumpunt, wiceprezydent grupy. – Mamy na wyspie cztery hotele w standardzie od trzech do pięciu gwiazdek. Już współpracujemy z polskimi touroperatorami, ale uważamy, że ciągle mamy za mało gości z tego kraju, więc pracujemy, by było ich więcej. Teraz w naszych hotelach zatrzymują się przede wszystkim Niemcy, Anglicy, Austriacy i Chińczycy. Zaczęliśmy też współpracę z Czechami. Nie liczymy na duże grupy, bo z Bangkoku na wyspę latają małe samoloty. Raczej stawiamy na pobyty indywidualne, na przykład miesiące miodowe – dodaje.

...
Poprzednia
1 2

Przeczytaj więcej o:  kampania promocyjna , roadshow , tajlandia , turystyka kulinarna , turystyka kulturowa , workshop

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Notowania walut

X-Trade Brokers SA

TV.RP.PL

Polska z drona - Zamek na Szczytniku

common