Partner strategiczny:
Tutaj jesteś: rp.pl » Turystyka » Promocja turystyczna

Promocja turystyczna

PKP Intercity nagrodzi blogerów

nek 17-07-2019, ostatnia aktualizacja 17-07-2019 16:04
źródło: Materiały promocyjne

„Polska z okien pociągu PKP Intercity” to dodatkowa konkurencja, w której zmierzą się uczestnicy tegorocznej odsłony Turystycznych Mistrzostw Blogerów organizowanych przez Polską Organizację Turystyczną

Turystyczne Mistrzostwa Blogerów to oparty na grywalizacji konkurs, którego celem jest popularyzacja turystyki krajowej. 16 finalistów reprezentujących poszczególne województwa ruszyło 8 lipca w Polskę, by opisywać, fotografować i filmować najpiękniejsze jej zakątki. Każdy musi przygotować minimum trzy wpisy na blog, nakręcić dwa materiały wideo i zamieścić po dziewięć postów na Facebooku i Instagramie, ukazujących atrakcyjne, ale wciąż nieodkryte miejsca w jego regionie.

Zobacz: "Ruszają Turystyczne Mistrzostwa Blogerów".

Jak informuje w komunikacie organizator mistrzostw, Polska Organizacja Turystyczna, blogerów czeka jeszcze jedno zadanie wymyślone przez partnera konkursu, PKP Intercity - pokazanie Polski z okna pociągu i przedstawienie w ciekawy i kreatywny sposób zalet podróżowania pociągiem.

W ramach konkurencji „Polska z okien pociągu PKP Intercity" blogerzy będą musieli przygotować dodatkowy wpis okraszony co najmniej ośmioma zdjęciami. Autorzy trzech najlepszych wpisów dostaną od przewoźnika imienne karty - roczną, półroczną i trzymiesięczną - na przejazdy pociągami PKP Intercity (pierwszą klasą) o łącznej wartości 30 tysięcy złotych.

- Polski narodowy przewoźnik jest naszym naturalnym partnerem w większości działań na rynku krajowym. Chcemy nie tylko promować wśród naszych rodaków ciekawe zakątki Polski, ale także zachęcać ich do podróżowania różnymi środkami transportu - mówi prezes POT Robert Andrzejczyk, cytowany w komunikacie.

- Bardzo się cieszymy, że wspierając Turystyczne Mistrzostwa Blogerów, mamy swój wkład w promocję Polski. Mamy nadzieję, że konkurencja „Polska z okien pociągu PKP Intercity" zachęci do odkrywania na nowo niezwykłych zakątków Polski i spojrzenia na nie z nieco innej perspektywy - dodaje prezes PKP Intercity Marek Chraniuk.

Przeczytaj więcej o:  konkurs , PKP Intercity , POT

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 

Komentarze

Dodaj komentarz

Zaloguj lub Połącz przez | Załóż konto

Wypowiadasz się teraz jako niezalogowany

Pozostało znaków: 2500

Notowania walut

  • brak danych
X-Trade Brokers SA

TV.RP.PL

common