TUI: Bony nie są do podbierania klientów agentom

Fot. tui.de

Zamiast do 400 tak zwanych klientów bezpośrednich, niemieckie biuro podróży TUI wysłało kupony o wartości 100 euro do wszystkich turystów ze swojej bazy danych

Jak informuje portal Gloobi.de, powołując się na wyjaśnienia touroperatora, akcja promocyjna skierowana była do 400 klientów z Hanoweru i okolic, którzy w ostatnich 18 miesiącach kupili on-line wakacje w jednym z klubowych hoteli Magic Life Club. Bonusem o wartości 100 euro organizator chciał zachęcić ich do ponownego zarezerwowania wakacji ze swojej oferty. Adresatami akcji „100 euro rabatu w ramach podziękowania” zostali jednak wszyscy klienci znajdujący się w bazie danych TUI Deutschland.

TUI podaje, że wysyłka została zatrzymana natychmiast po zauważaniu pomyłki. Mejl trafił jednak do połowy adresatów. „Wśród odbiorców pojawili się także klienci agentów, którzy nie powinni byli otrzymać tej wiadomości” – zapewnia TUI w piśmie skierowanym do agentów.

Klienci, którzy zgłosili się po odbiór bonu co prawda go otrzymują, ale są informowani, że zniżkę mogą dostać tylko w biurze agencyjnym, w którym dokonali ostatniej rezerwacji. „Mamy nadzieję, że w ten sposób naprawimy ten niepotrzebny błąd. Dziękujemy za Państwa zrozumienie” – napisał do agentów touroperator.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

W Sofii powstanie hotel ibis Styles

Grupa hotelowa Orbis będzie zarządzać pierwszym w Bułgarii hotelem marki ibis Styles, który otworzy ...

Już 130 zachorowań na statku Diamond Princess

U kolejnych 60 pasażerów statku wycieczkowego Diamond Princess, którzy od kilku dni poddawani są ...

Zakaz wjazdu do Peru przez 15 lat za wandalizm w Machu Picchu

Pięcioro turystów zostało deportowanych z Peru za uszkodzenie świątyni w kompleksie Machu Picchu. Szóstemu ...

Francja w poniedziałek zniesie kontrole graniczne

Kontrole na granicach z państwami Unii Europejskiej zostaną zniesione 15 czerwca – poinformowały w ...

FlixBus i PolskiBus już z jedną stroną www

Dwa miesiące po ogłoszeniu współpracy FlixBus i PolskiBus zintegrowały systemy sprzedażowe. Klienci wchodzący na ...

Brytyjska wielka trójka sięgnie po 10 milionów

TUI, Thomas Cook i Jet2Holidays – trzej najwięksi brytyjscy touroperatorzy – planują wysłać w ...