TUI: Bony nie są do podbierania klientów agentom

Fot. tui.de

Zamiast do 400 tak zwanych klientów bezpośrednich, niemieckie biuro podróży TUI wysłało kupony o wartości 100 euro do wszystkich turystów ze swojej bazy danych

Jak informuje portal Gloobi.de, powołując się na wyjaśnienia touroperatora, akcja promocyjna skierowana była do 400 klientów z Hanoweru i okolic, którzy w ostatnich 18 miesiącach kupili on-line wakacje w jednym z klubowych hoteli Magic Life Club. Bonusem o wartości 100 euro organizator chciał zachęcić ich do ponownego zarezerwowania wakacji ze swojej oferty. Adresatami akcji „100 euro rabatu w ramach podziękowania” zostali jednak wszyscy klienci znajdujący się w bazie danych TUI Deutschland.

TUI podaje, że wysyłka została zatrzymana natychmiast po zauważaniu pomyłki. Mejl trafił jednak do połowy adresatów. „Wśród odbiorców pojawili się także klienci agentów, którzy nie powinni byli otrzymać tej wiadomości” – zapewnia TUI w piśmie skierowanym do agentów.

Klienci, którzy zgłosili się po odbiór bonu co prawda go otrzymują, ale są informowani, że zniżkę mogą dostać tylko w biurze agencyjnym, w którym dokonali ostatniej rezerwacji. „Mamy nadzieję, że w ten sposób naprawimy ten niepotrzebny błąd. Dziękujemy za Państwa zrozumienie” – napisał do agentów touroperator.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Polacy idą po nocleg do internetu

Booking.com, Nocowanie.pl i Tripadvisor.pl to trzy portale, do których najczęściej sięgają polscy turyści Badanie ...

Emirates: Pierwszy spadek zysku od 5 lat

Przewoźnik z Dubaju poinformował o pierwszym od 5 lat spadku rocznego zysku. Wszystko z ...

Kto stoi za pomysłem reaktywowania Thomasa Cooka?

Iberostar, Fosun, Triton i Anex to potencjalni inwestorzy, którzy są gotowi sfinansować reaktywację niemieckiego ...

Dania rozważa kontrole na granicy ze Szwecją

Duński rząd zastanawia się, czy wprowadzić kontrole na granicy ze Szwecją. To konsekwencja piątkowego ...

Włochy: Turystyka najlepiej łączy się z jedzeniem

Nowy rząd włoski planuje przenieść turystykę z resortu kultury do resortu rolnictwa. Cel – ...

LOT-y stawiają na wspólną promocję

Biuro Ogólnopolskiego Porozumienia Lokalnych Organizacji Turystycznych (OPLOT) we współpracy z 22 lokalnymi organizacjami turystycznymi ...