Volare Travel odpowiada na zarzut Travelplanet

Materiały reklamowe

Dziękujemy za lata udanej współpracy, ale podjęliśmy pewną decyzję biznesową i bardzo prosimy o jej uszanowanie – piszą właściciele biura podróży Volare Travel

Biuro podróży Volare Travel zajęło stanowisko wobec decyzji sieci agencyjnej Ttavelplanet o zerwaniu umowy z tym touroperatorem. Travelplanet stwierdził, że biuro faworyzuje jednego z agentów – nowo powstały portal Lidl Podróże – obniżając specjalnie dla niego ceny swoich wyjazdów (czytaj: „Travelplanet zrywa umowę z Volare Travel”). Dyrektor ds. produktu w Travelplanet.pl Mateusz Jarzębowicz wyjaśniał wczoraj: – Stawiamy na partnerstwo i lojalność stron. Rozumiemy przez to między innymi jednolite zasady sprzedaży dla wszystkich kanałów dystrybucji. Sytuację, że wybrany agent otrzymuje te same oferty co inni agenci, ale w niższej cenie oraz dodatkowo zyskuje przyzwolenie na obniżanie cen kuponami (zobacz: „Agenci kontra Rainbow – poróżnił ich bon Lidla”), uznajemy za niedopuszczalną.

Oto w całości stanowisko Volare Travel

„Z Lidl-Podróże wiąże nas odrębna umowa stanowiąca o przygotowywaniu dla nich ofert na wyłączność do gazetek. Wybrane oferty są dostępne w Lidl – Podróże w nieco innej cenie lub innej promocyjnej formie, przez czas ważności gazetki lub do wyprzedania miejsc.

Ogólna oferta Volare Travel jest większa i dostępna w innym systemie sprzedaży.

Po rozpoczęciu współpracy z Lidl-Podróże oferty przeznaczone dla tego Agenta zostały wyłączone ze sprzedaży ogólnej. Jeśli wg Travelplanet niektóre oferty w obu systemach się pokrywały, zostało to już zweryfikowane i usunięte.

Dziękujemy Travelplanet za lata udanej współpracy, ponieważ był naszym dobrym i wieloletnim partnerem. Nie było naszym zamiarem naruszanie zasad panujących na rynku turystycznym. Podjęliśmy jednak pewną decyzję biznesową i bardzo prosimy o jej uszanowanie”.

Volare Travel to organizator turystyczny działający od 2004 r. Biuro prowadzą Magdalena i Jarosław Pydychowie. Specjalizują się w organizowaniu wyjazdów narciarskich w Alpy, do hoteli i apartamentów, dla klientów indywidualnych i grup. Latem z kolei oferują wczasy nad Adriatykiem, wyjazdy do Toskanii, na Sardynię, Sycylię, wycieczki tematyczne i objazdowo-pobytowe. W ostatnich latach firma poszerzyła działalność i organizuje też wyjazdy firmowe, typu incentive w Europie, Ameryce Środkowej, Północnej i Azji.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Rainbow zwiększył zysk o 40 procent

Ponad 400 tysięcy klientów, 1,4 miliarda złotych przychodów i o 40 procent większy zysk ...

Grecja – więcej turystów już nie przyjedzie, nie w tym sezonie

W 2019 roku branża grecka turystyczna musi skupić się na utrzymaniu dotychczasowych wyników. Po ...

TripAdvisor podpowie, czy hotel jest bezpieczny

TripAdvisor wprowadził nową kategorię oceny hotelu – poziom bezpieczeństwa. Jeśli klienta ktoś w nim ...

Australia – święta góra Aborygenów zamknięta dla turystów

Nikt więcej nie stanie na górze Uluru, która uznawana jest przez Aborygenów za świętą. ...

Touroperatorzy ogłaszają klimatyczny stan wyjątkowy

15 touroperatorów z kilku krajów połączyło siły w nowym projekcie ekologicznym. Zobowiązują się do ...

Uzdrowiska zbankrutują bez turystów

Uzdrowiska są na skraju bankructwa – alarmuje prezes Stowarzyszenia Gmin Uzdrowiskowych RP Jan Golba. ...