Spotkania odbywały się w Gdańsku, Warszawie, Krakowie, Katowicach i we Wrocławiu. W sumie wzięło w nich udział około 300 sprzedawców. „Tematem kluczowym konferencji był Izrael, który jest drugim po Chinach najczęściej wybieranym kierunkiem z oferty Ecco Travel. Organizator zaprosił do udziału w tym projekcie Ministerstwo Turystyki Izraela, izraelskiego kontrahenta oraz linie lotnicze LOT” – czytamy w komunikacie organizatora.

– Izrael jest kierunkiem, na którym odnotowujemy w tym roku gigantyczny wzrost sprzedaży. – mówi cytowana w komunikacie menedżer produktu Wiesława Marchewicz. – W naszej ofercie znajdują się wycieczki objazdowe z polskim pilotem, pobyty w hotelach oraz wyjazdy typu city break. Zdecydowanie największym zainteresowaniem cieszy się zwiedzanie. Z programu „Magia Izraela” skorzystało w tym roku już kilka tysięcy osób. Na powodzenie tego produktu ma wpływ kilka aspektów, takich jak ciekawy program, świetni piloci, wysoka jakość świadczeń na miejscu oraz niska cena.

„Po oficjalnej części odbył się bankiet, który był nie tylko okazją do rozmów z organizatorami konferencji, ale i możliwością lepszego poznania się osób współpracujących ze sobą na co dzień. Ecco Holiday już zapowiedziało następne konferencje w marcu 2018, które tym razem poświęcone będą nowym produktom w Chinach”.