TUI twierdzi, że urośnie o 50 procent

30 milionów klientów rocznie chce obsługiwać Grupa TUI. Taki wynik oznacza powiększenie biznesu o 50 procent. Zgodnie z planem ma to nastąpić w ciągu kilku najbliższych lat.

Publikacja: 28.02.2020 07:38

TUI twierdzi, że urośnie o 50 procent

Foto: Fot. Bloomberg

Prezes Grupy TUI Friedrich Joussen zapowiada, że na przestrzeni najbliższych lat firma powiększy skalę działalności o 50 procent i będzie obsługiwać rocznie 30 milionów klientów – podaje brytyjski portal Travel Weekly.

Dzisiaj TUI obsługuje 21 milionów turystów, ale ponieważ na rynku powstała luka po Thomasie Cooku, klientów przybywa. Koncern nie będzie jednak czekał pasywnie na zwiększenie sprzedaży, zamierza zastosować nowe rozwiązania technologiczne na swoich tradycyjnych rynkach w ramach programu „Transformacja rynków i domeny”, który zostanie wdrożony w połowie przyszłego roku. Pozwoli on skroić ofertę na potrzeby każdego klienta przy zastosowaniu tych samych rozwiązań technologicznych na wszystkich rynkach.

CZYTAJ TEŻ: Grupa TUI zadowolona z najnowszych wyników

Drugim filarem wzrostu ma być znaczący rozwój hoteli, który będzie następował także poprzez otwarcie się na współpracę z partnerami zewnętrznymi. Jako trzeci filar prezes wskazuje stworzenie globalnego systemu dystrybucji dla obiektów noclegowych, roboczo nazywanego „Amadeusem dla hoteli”. Największy nacisk firma położy w pierwszej kolejności na takie rynki jak Chiny, Indie, Brazylia, Malezja, ale też Hiszpania i Portugalia. – Początkowo naszym założeniem było powiększanie liczby klientów na tych rynkach o milion w każdym roku począwszy od 2022. Teraz chcielibyśmy osiągnąć ten cel wcześniej – mówi prezes.

TUI pracuje też nad systemem zarządzania obiektami nowej generacji, który pozwoli na prowadzenie działań promocyjnych na poziomie pojedynczego łóżka hotelowego, a nie, jak ma to miejsce obecnie, kategorii pokoju. Dzięki niemu klienci będą mogli wybierać zakwaterowanie w pokoju „z widokiem na morze, oświetlonym porannym słońcem, w zasięgu kamery monitorującej dziecko”.

ZOBACZ TAKŻE: TUIfly powiększa flotę i leci na Karaiby

Czwartym obszarem działalności, który pomoże firmie rozwinąć się jeszcze bardziej, są usługi w wakacyjnych miejscach. W zeszłym roku koncern sprzedał 10 milionów wycieczek i innych aktywności. Jak podkreśla prezes, przewagą firmy jest to, że wie cztery do sześciu miesięcy wcześniej, kiedy i dokąd pojadą na wakacje jej klienci. Niewątpliwą zaletą jest również to, że dla grupy pracuje 10 tysięcy osób w 50 krajach.

Prezes Grupy TUI Friedrich Joussen zapowiada, że na przestrzeni najbliższych lat firma powiększy skalę działalności o 50 procent i będzie obsługiwać rocznie 30 milionów klientów – podaje brytyjski portal Travel Weekly.

Dzisiaj TUI obsługuje 21 milionów turystów, ale ponieważ na rynku powstała luka po Thomasie Cooku, klientów przybywa. Koncern nie będzie jednak czekał pasywnie na zwiększenie sprzedaży, zamierza zastosować nowe rozwiązania technologiczne na swoich tradycyjnych rynkach w ramach programu „Transformacja rynków i domeny”, który zostanie wdrożony w połowie przyszłego roku. Pozwoli on skroić ofertę na potrzeby każdego klienta przy zastosowaniu tych samych rozwiązań technologicznych na wszystkich rynkach.

Biura Podróży
Majówka - kierunek zagranica. „To przez mocną złotówkę i złą pogodę w Polsce”
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Biura Podróży
Zuzanna Sprycha na czele Turystycznej Organizacji Otwartej
Biura Podróży
Wakacje z biurem podróży. Grecja i Hiszpania tańsze niż Bułgaria i Turcja
Biura Podróży
Do kogo po tanie wakacje w dobrych hotelach? Zdecydowanie prowadzi jedno biuro podróży
Biura Podróży
Agenci turystyczni: Wróciła współpraca z biurami podróży Anex Tour i Join UP!