Upadek touroperatora pomógł TUI

AFP

Dzięki upadkowi linii lotniczej i touroperatora Monarch, TUI powiększył swój udział w rynku brytyjskim. Bankructwo konkurenta spowodowało m.in. wzrost sprzedaży przez internet

Od czasu, kiedy w październiku zeszłego roku upadła linia lotnicza i touroperator Monarch, TUI „zdecydowanie przejmuje udziały” w Wielkiej Brytanii – twierdzi prezes Grupy TUI Friedrich Joussen, cytowany przez brytyjski portal branżowy Travel Weekly.

Zdaniem Joussena „jeden gracz mniej na rynku” to szansa dla jego firmy na powiększenie działalności na wyspach. Prezes podaje, że częściowo także dzięki temu bankructwu koncern był w stanie zwiększyć sprzedaż przez internet. Teraz stanowi ona 65 procent obrotu generowanego w tym kraju. – Jesteśmy efektywni w sieci, a rezerwacje on-line w Wielkiej Brytanii rosną – dodaje.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Wild szuka finansowania CPK w Singapurze

Polska rozmawia w Singapurze o możliwości finansowania przez tutejsze firmy budowy Centralnego Portu Komunikacyjnego ...

Rainbow partnerem strategicznym Karty Dużej Rodziny

Posiadacze Karty Dużej Rodziny dostaną 2 procent rabatu na wycieczki z biurem podróży Rainbow. ...

Turyści na wózkach też chcą zwiedzać świat

– Potrzeba podróżowania u osób z niepełnosprawnością stale rośnie, podobnie jak chęć odkrywania świata ...

Monako

Kayak.pl: Najdrożej w Monako, najtaniej w Wientianie

Warszawa zajęła 105. miejsce na liście 140 najdroższych pod względem ceny noclegu stolic, które ...

Warna ósmym wakacyjnym kierunkiem z Łodzi

Warna to drugie po Burgas miasto w Bułgarii, do którego można będzie polecieć w ...

Kto daje rabaty, nie dostanie prowizji

Jeśli uda się udowodnić, że klient kupił wycieczkę w konkretnym biurze tylko dlatego, że ...