Upadek touroperatora pomógł TUI

AFP

Dzięki upadkowi linii lotniczej i touroperatora Monarch, TUI powiększył swój udział w rynku brytyjskim. Bankructwo konkurenta spowodowało m.in. wzrost sprzedaży przez internet

Od czasu, kiedy w październiku zeszłego roku upadła linia lotnicza i touroperator Monarch, TUI „zdecydowanie przejmuje udziały” w Wielkiej Brytanii – twierdzi prezes Grupy TUI Friedrich Joussen, cytowany przez brytyjski portal branżowy Travel Weekly.

Zdaniem Joussena „jeden gracz mniej na rynku” to szansa dla jego firmy na powiększenie działalności na wyspach. Prezes podaje, że częściowo także dzięki temu bankructwu koncern był w stanie zwiększyć sprzedaż przez internet. Teraz stanowi ona 65 procent obrotu generowanego w tym kraju. – Jesteśmy efektywni w sieci, a rezerwacje on-line w Wielkiej Brytanii rosną – dodaje.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Ryanair łączy loty

Irlandzka tania linia lotnicza wprowadza od dzisiaj na 27 trasach, w tym czterech z ...

W biurach podróży: Egipt tani niesłychanie

Ceny wyjazdów do Egiptu sięgnęły dna – można patetycznie ocenić, patrząc na dane z ...

Thomas Cook szuka nowego prezesa

Frank Meysman funkcję prezesa Thomasa Cooka pełni od 2011 roku. Co prawda na stanowisku ...

Zagrożenie lawinowe na Babiej Górze

Do drugiego stopnia podnieśli dziś zagrożenie lawinowe ratownicy grupy beskidzkiej GOPR. W ciągu doby ...

Gruzini liczą na 3 miliardy dolarów od turystów

Szacujemy, że do Gruzji przyjedzie w tym roku ponad 8 milionów turystów, którzy wydadzą ...

Turystyka najlepsza w obsłudze klientów

Branża turystyczna znalazła się na pierwszym miejscu rankingu satysfakcji klientów sektora usług. 9 na ...