Agencja Syzygy unowocześni stronę internetową TUI

Materiały promocyjne

Biuro podróży TUI Poland wznowiło współpracę z firmą Syzygy. Agencja ma zadbać o rozwój strony internetowej touroperatora

Syzygy to międzynarodowa agencja, działająca w czterech krajach. Ma biura między innymi w Berlinie, Frankfurcie, Hamburgu, Monachium, Londynie, Nowym Yorku. Wśród jej klientów są BMW, Mazda, o2 i LOT. Syzygy pojawiło się na polskim rynku w 2016 r. Firma zajmuje się tworzeniem kompleksowych rozwiązań mobilnych i wdrażaniem nowych technologii na platformach internetowych.

Syzygy jest odpowiedzialna za rozwój internetowej platformy TUI, w tym za wdrażanie nowoczesnych produktów technologicznych, design, utrzymanie serwisu i doradztwo. Szczególnie chodzi o pełne przejście na tak zwany Responsive Web Design, czyli przystosowanie strony internetowej do używania jej na urządzeniach mobilnych, jak smartfony i tablety.

– Odpowiadamy za całe programowanie frond-end i za projekt graficzny strony, czyli za wszystko, co widać w serwisie www.tui.pl – wyjaśnia Aleksandra Watras odpowiedzialna za PR w Syzygy. – Za każde przejścia, animacje, klikane elementy, za wszystko, co użytkownik zauważa na stronie internetowej.

Dzięki działaniom agencji klienci chcący udać się w podróż będą mogli planować wyjazd w „każdym miejscu i czasie”. „Celem rozwoju TUI.pl jest jak najlepsza prezentacja oferty, intuicyjna nawigacja oraz łatwość w odnalezieniu wybranego produktu przez użytkownika. TUI.pl ma łączyć użyteczność serwisu sprzedażowego z atrakcyjną warstwą graficzną katalogu” – czytamy w komunikacie agencji.

Watras przypomina, że porozumienie agencji z firmą turystyczną sięga kilku lat. Początkowo dotyczyło oprawy graficznej strony internetowej oraz oprogramowania HTML. – Pierwszą współpracę z TUI Poland nawiązaliśmy w 2014 r., jeszcze jako Ars Thanea. Dwa lata później wydzieliliśmy kompetencje digitalowe z Ars Thanea – powstał wtedy nowy brand Syzygy Warsaw – mówi.

Współpraca ma charakter długofalowy, nie ustalono daty jej zakończenia.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

TGV przegrywają ze śniegiem

Francję czeka kolejny dzień trudności spowodowanych intensywnymi opadami śniegu. W ponad dwudziestu departamentach obowiązuje ...

Rainbow: Mamy hotel na Krecie. Z potencjałem

Tym razem spółka należąca do grupy Rainbowa i zarządzająca już czterema hotelami, White Olive, ...

Rzym wprowadza ograniczenia dla autokarów

Trzy strefy i wyższe opłaty za wjazd autokarów do Rzymu uzależnione od typu silnika ...

Katastrofa statku turystycznego w Kolumbii

Co najmniej 9 osób nie żyje, a los 28 pozostaje nieznany po tym, jak ...

Ruszają Turystyczne Mistrzostwa Blogerów

16 finalistów Turystycznych Mistrzostw Blogerów wybranych przez Polską Organizację Turystyczną ruszyło 8 lipca w ...