Agencja Syzygy unowocześni stronę internetową TUI

Materiały promocyjne

Biuro podróży TUI Poland wznowiło współpracę z firmą Syzygy. Agencja ma zadbać o rozwój strony internetowej touroperatora

Syzygy to międzynarodowa agencja, działająca w czterech krajach. Ma biura między innymi w Berlinie, Frankfurcie, Hamburgu, Monachium, Londynie, Nowym Yorku. Wśród jej klientów są BMW, Mazda, o2 i LOT. Syzygy pojawiło się na polskim rynku w 2016 r. Firma zajmuje się tworzeniem kompleksowych rozwiązań mobilnych i wdrażaniem nowych technologii na platformach internetowych.

Syzygy jest odpowiedzialna za rozwój internetowej platformy TUI, w tym za wdrażanie nowoczesnych produktów technologicznych, design, utrzymanie serwisu i doradztwo. Szczególnie chodzi o pełne przejście na tak zwany Responsive Web Design, czyli przystosowanie strony internetowej do używania jej na urządzeniach mobilnych, jak smartfony i tablety.

– Odpowiadamy za całe programowanie frond-end i za projekt graficzny strony, czyli za wszystko, co widać w serwisie www.tui.pl – wyjaśnia Aleksandra Watras odpowiedzialna za PR w Syzygy. – Za każde przejścia, animacje, klikane elementy, za wszystko, co użytkownik zauważa na stronie internetowej.

Dzięki działaniom agencji klienci chcący udać się w podróż będą mogli planować wyjazd w „każdym miejscu i czasie”. „Celem rozwoju TUI.pl jest jak najlepsza prezentacja oferty, intuicyjna nawigacja oraz łatwość w odnalezieniu wybranego produktu przez użytkownika. TUI.pl ma łączyć użyteczność serwisu sprzedażowego z atrakcyjną warstwą graficzną katalogu” – czytamy w komunikacie agencji.

Watras przypomina, że porozumienie agencji z firmą turystyczną sięga kilku lat. Początkowo dotyczyło oprawy graficznej strony internetowej oraz oprogramowania HTML. – Pierwszą współpracę z TUI Poland nawiązaliśmy w 2014 r., jeszcze jako Ars Thanea. Dwa lata później wydzieliliśmy kompetencje digitalowe z Ars Thanea – powstał wtedy nowy brand Syzygy Warsaw – mówi.

Współpraca ma charakter długofalowy, nie ustalono daty jej zakończenia.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Więcej Bałkanów w wakacyjnej ofercie LOT-u

W czerwcu LOT uruchomi sezonowe połączenia do Tirany w Albanii i Rijeki w Chorwacji. ...

Palmy w Mediolanie – hit czy kit?

W Mediolanie wybuchł spór o ogród z palmami i bananowcami, który urządzono na placu ...

Niemieccy agenci turystyczni zaczynają sprzedawać

Po tym, jak z powodu koronawirusa rezerwacje spadły niemal do zera, pod koniec maja ...

Thomas Cook chce mieć większą kontrolę nad hotelami

Około 85 procent hoteli marek własnych Thomasa Cooka to franczyzy, a jedynie 15 procent ...

LOT kusi nowymi przekąskami

LOT rozszerza współpracę z dostawcą słodkich przekąsek, firmą Colian. Oprócz wafelków Grześków, które z ...

Latanie nigdy nie było bezpieczniejsze

Mimo że na świecie lata samolotami coraz więcej ludzi, lata 2017 i 2018 należały ...