Samoloty wypromują hotele Cooka

Post Image
Post Image

Thomas Cook reklamuje swoje marki hotelowe na samolotach należących do koncernu. Konkretnie mowa o sieci Sentido i zupełnie nowa – Cook’s Club

Od tego lata samoloty należące do Thomas Cook Airlines będą reklamować dwie sieci hotelowe Cooka. W ten sposób koncern chce jeszcze bardziej wypromować swoje marki koncepcyjne.

Na jednym z airbusów A321 znajdzie się marka Cook’s Club, która została wprowadzona w kwietniu tego roku. Jest to oferta skierowana do osób, które chcą wypoczywać na plaży w miejskim stylu. Pierwszy obiekt tej sieci zostanie otwarty w czerwcu tego roku w Hersonissos na Krecie (czytaj: „Cook’s Club – miejski styl życia na plaży”). Cook’s Club ma pomóc koncernowi przekonać młodych turystów do wakacji organizowanych przez biuro podróży.

Z kolei od maja inna maszyna typu Airbus A321 będzie reklamować markę Sentido Hotels&Resorts, w skład której wchodzą cztero- i pięciogwiazdkowe hotele, położone w najlepszych miejscach. Sentido ma dawać gwarancję wysokiej jakości usług, przeznaczona jest dla par, grup i niewielkich rodzin. – Oba samoloty wyglądają fantastycznie – mówi dyrektor do spraw lotniczych w Grupie Thomasa Cooka Christoph Debus. – W tym roku spodziewamy się intensywnego programu letniego, będziemy latać do nowych miejsc, jak na przykład Seattle czy Phoenix w USaA, ale też do Dubrownika, Salonik i na Maderę.

– Nasza strategia zakłada poprawę jakości w hotelach naszych własnych marek, których obecnie jest osiem – dodaje szef działu hoteli w Thomasie Cooku Ingo Burmester. – Także rozwój linii lotniczej jest jednym z kluczowych filarów strategii grupy. W tym sezonie powiększyliśmy liczbę miejsc w samolotach o 10 procent. Nasi latający ambasadorzy to fantastyczny sposób na połączenie dwóch najważniejszych filarów (rozwoju) Grupy Thomasa Cooka.

Samolot z marką Cook’s Club będzie latał z Wielkiej Brytanii, z bazy w Manchesterze i zawiezie pasażerów do krajów basenu Morza Śródziemnego. Maszyna reklamująca Sentido ma obsługiwać niemieckich klientów z bazy w Duesseldorfie.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

TUI z większym obrotem, ale mniejszym zyskiem

18,9 miliarda euro wyniósł obrót Grupy TUI w minionym roku obrotowym. Z powodu uziemienia ...

Betlej: Wzrost wyjazdów z biurami podróży w tym roku jest już pewny

Na rynek wkraczać powinna nowa fala mniej majętnych amatorów wakacyjnych wyjazdów. Jednocześnie wietrzeje strach ...

Expedia: Wynajmowanie mieszkań nie szkodzi hotelom

Prezes Expedii zapewnia hotelarzy, że włączenie do oferty wynajmu mieszkań i domów wakacyjnych nie ...

Grecja nadal na fali popularności

O 18 procent wzrośnie w tym roku liczba turystów przylatujących na regionalne lotniska do ...

Betlej: Rozsądek Itaki zaskoczył TUI

TUI, potem Itaka, potem długo nic… i Rainbow. Taki układ na rynku touroperatorskim chce ...

Atak zimy sparaliżował południowe Niemcy

Obfite opady śniegu i zamarzający deszcz spowodowały paraliż komunikacyjny w południowych Niemczech. Doszło do ...