Damian Ozga dyrektorem w Wakacjach.pl

materiały prasowe

Założyciel i prezes My Travel Damian Ozga został dyrektorem odpowiedzialnym za produkt i sieć franczyzową w połączonych sieciach My Travel i Wakacje.pl. Tym samym wszedł do ścisłego kierownictwa tej drugiej spółki

Damian Ozga rozpoczął dziesięć lat temu budowę sieci agencyjnych biur turystycznych pod marka My Travel, działających na zasadzie franczyzy. W maju tego roku sprzedał sieć liczącą już 116 salonów. Kupującym była inna sieć, należąca do Wirtualnej Polski, Wakacje.pl. Od kilku miesięcy trwa integrowanie zespołów obu firm, 23 najlepszych salonów My Travel zmieniło w tym czasie markę na Wakacje.pl.

Ozga kierował cały czas My Travel jako prezes. Teraz dołączył także do kierownictwa Wakacji.pl. Będzie odpowiadał za dwie strategiczne dziedziny: produkt (m.in. negocjowanie umów z touroperatorami) i za rozwój sieci punktów franczyzowych.

Czytaj też: „Damian Ozga: Udowodnię, że Wakacje.pl zrobiły dobry zakup”.

– Za nami najlepszy sezon sprzedażowy w dziewiętnastoletniej historii Wakacji.pl, który ugruntował naszą pozycję jako lidera rynku multiagencyjnego w turystyce zorganizowanej -mówi prezes tej firmy Dariusz Górzny. – Jestem przekonany, że przed nami kolejne lata dynamicznych wzrostów. Kluczem do sukcesu jest duża skuteczność, której gwarantem są wysokiej klasy menedżerowie. I takich zapraszam do zespołu zarządzającego Wakacjami.pl – dodaje komentując dokooptowanie Ozgi.

Ozga zastąpi dyrektora operacyjnego Wakacji.pl Zenona Szczepkowskiego. Jako dyrektor zarządzający produktem i siecią franczyzową będzie odpowiadał m.in. za relacje z touroperatorami i dostawcami usług cross-sell, poszerzenie oferty wycieczek i rozwój sieci franczyzowej – tak pod względem liczby punktów sprzedaży, jak i ich jakości – podkreśla firma w komunikacie.

– Nowe wyzwania i obowiązki podejmuję z ogromną przyjemnością – deklaruje cytowany w komunikacie Ozga. – Sprzedając markę My Travel nie powiedziałem ostatniego słowa w turystyce, a wizja rozwoju kluczowych obszarów przedstawiona przez prezesa Wakacji.pl była na tyle atrakcyjna, że przyjąłem ją z pełnym przekonaniem. Lista planów jest długa, do najważniejszych należy rozbudowa oferowanego produktu tak, aby nasze salony sprzedawały kompletną ofertę idealnie dostosowaną do potrzeb klientów, i utrzymywanie relacji z touroperatorami opartych o partnerstwo i wzajemne zrozumienie.

Jednym z zadań stawianych Ozdze  będzie stworzenie synergii między sieciami stacjonarnymi marek Wakacje.pl i My Travel. Dzisiaj mają one razem prawie 250 salonów.

– Efekt ROPO (z ang. research online, purchase offline, czyli poszukiwanie towaru w sieci, ale kupowanie go w tradycyjnym sklepie – red.) osiągnął już bardzo poważny, bo 60-procentowy poziom, a to ogromny potencjał do rozwoju i wielka odpowiedzialność dużych rynkowych graczy, żeby mądrze nim zarządzić. Ta odpowiedzialność spoczywa i na Wakacjach.pl, i na My Travel. Dzięki nim można realizować zrównoważoną strategię rozwoju z jednej strony i wyznaczać kierunki w branży z drugiej – dodaje Ozga w komunikacie.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Enter Air rośnie, zarabia, wymienia flotę

Największy polski przewoźnik czarterowy, linia lotnicza Enter Air, przewiozła w zeszłym roku 1,16 miliona ...

Rainbow zwiększył zysk o 40 procent

Ponad 400 tysięcy klientów, 1,4 miliarda złotych przychodów i o 40 procent większy zysk ...

Thomas Cook: Turyści chcą więcej Tunezji

Tunezja będzie jednym z najmodniejszych kierunków w 2019 roku – twierdzi brytyjski Thomas Cook ...

Peter Pullem nowym dyrektorem w Lufthansie

Peter Pullem został mianowany nowym starszym dyrektorem ds. sprzedaży w Europie Centralnej, Wschodniej i ...

Rosjanie oszaleli na punkcie Turcji

Zainteresowanie Rosjan odpoczynkiem w Turcji zwiększyło się w styczniu o 324 procent. To efekt ...

Emirates szuka pracowników w Warszawie

Linia lotnicza Emirates szuka nowych członków załogi pokładowej. Kandydatów zapraszają do warszawskiego Novotelu na ...