Fly.pl ubiega się o nagrodę w kategorii „Breaking the doubts” (przełamanie nieufności) za „najlepsze rozwiązania mające na celu przełamanie nieufności klienta i działania dotyczące dostosowania się firmy do zmian wynikających z pandemii COVID-19” – dowiadujemy się z komunikatu firmy. Kryteria oceny to między innymi przejrzystość, przystępność informacji i sposób prezentacji produktu.

– Przełamanie nieufności klientów do produktu turystycznego w momencie panującego strachu przed podróżowaniem wynikającego z pandemii i często zmieniających się przepisów wjazdowych było nie lada wyzwaniem – mówi prezes Fly.pl Grzegorz Bosowski, cytowany w komunikacie. – Dzięki przeprowadzonej przez nas akcji contentowej informującej o bezpiecznych podróżach w czasach COVID-19 użytkownicy i klienci Fly.pl mogli na bieżąco zapoznawać się ze zmieniającymi się zasadami niemal na całym świecie. Bardzo cieszy nas nominacja w kategorii „Breaking the doubts”. Jest to potwierdzenie, że prezentowane przez nas rzetelne informacje i promowanie bezpiecznych rozwiązań były dobrą decyzją – dodaje.

CZYTAJ TEŻ: Fly.pl: Chaotyczne działania rządu pogłębiają kryzys w turystyce

Laureaci ogłoszeni zostaną podczas gali e-Commerce Polska awards, która odbędzie się 23 września w Warszawie.

E-commerce Polska awards to jeden z najważniejszych konkursów dla branży e-commerce, premiujący „wizję, innowacyjne myślenie i sukcesy e-biznesowe”. Jego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej.