Sun & Fun stawia na marketing internetowy

Filip Frydrykiewicz

Specjalistka od marketingu cyfrowego, Natalia Knap, wcześniej kierownik marketingu w TUI Poland, zasiliła zespół biura podróży Sun & Fun

Dzisiaj na stanowisku kierownika marketingu rozpoczęła pracę w Sun & Funie Natalia Knap. To stosunkowo młoda, ale doświadczona menedżerka, która ostatnie dziesięć lat przepracowała na różnych stanowiskach związanych z marketingiem. W tym rok w Empiku, 6,5 roku w Banku PKO BP, a ostatnie dwa lata w biurze podróży TUI Poland, gdzie stworzyła 13-osobowy zespół, którym kierowała.

Do zadań należało między innymi pozyskiwanie budżetów marketingowych od partnerów touroperatora, jak linie lotnicze, narodowe organizacje turystyczne i sieci hotelowe. Opracowywała i zlecała kampanie marketingowe z naciskiem na działania w sieci, w tym między innymi w mediach społecznościowych.

W PKO brała udział w opracowaniu strategii marketingowej dla takich marek jak: IKO, PKO Junior, SKO, Inteligo. Kampanie marek IKO i SKO zdobyły wtedy prestiżowe nagrody branżowe Effie.

Ten sam zakres obowiązków będzie miała w Sun & Funie. Biuro podróży, które zmieniło właściciela w 2017 roku, po wcześniejszych kłopotach wraca do formy. W minionym sezonie obsłużyło 55 tysięcy klientów (wzrost o 100 procent rok do roku), a jego przychody sięgnęły 110 milionów złotych. Nie dało mu się natomiast osiągnąć jeszcze rentowności.

Zobacz też: „Czeskie biuro podróży Blue Style świętuje 20 lat istnienia”.

Wkrótce Knap ma stworzyć czteroosobowy zespół działu marketingu biura podróży. Z naszych informacji wynika, że nowi pracownicy są właśnie rekrutowani przez wyspecjalizowanego pośrednika. Samą Knap wybrał i zatrudnił właściciel i prezes czeskiej spółki Blue Style, do której należy marka Sun & Fun, Imed Jeddai. Mocno stawia on na digitalizację zarówno w sferze marketingu, jak i sprzedaży usług turystycznych.

Wcześniej marketingiem w Sun & Funie jednoosobowo zajmowała się Wiesława Przybylska, która właśnie odeszła na emeryturę.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

UIA z odprawą on-line

Ukraińskie linie lotnicze UIA wprowadzają internetowy system odprawy biletowo-bagażowej Obecnie internetowy system odprawy jest ...

Nowy dreamliner LOT-u już w Warszawie

Nowy dreamliner 787-9 PLL LOT wylądował w Warszawie. Maszyna wystartowała w swój pierwszy rejs ...

Ecco Travel: Z LOT-em bezpośrednio w świat

W przyszłym roku w Japonii odbędą się igrzyska olimpijskie, koszty podróży do tego kraju ...

Enter Air rośnie, zarabia, wymienia flotę

Największy polski przewoźnik czarterowy, linia lotnicza Enter Air, przewiozła w zeszłym roku 1,16 miliona ...

Zima w Nowym Jorku – odwołane loty

Dziesiątki odwołanych lub opóźnionych lotów to efekt wyjątkowych mrozów na wschodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych ...

Nowy Jork z kolejnym rekordem

W 2018 roku Nowy Jork odwiedziło 65,2 miliona turystów. Ich liczba rośnie nieprzerwanie od ...