TUI łączy formy sprzedaży

Bloomberg

Niemiecki TUI już przed paroma tygodniami zapowiadał mocniejsze połączenie sprzedaży stacjonarnej z internetową. Teraz tworzy oddzielny zespół, który będzie wspierał w tym zakresie zewnętrzną sieć

25 pracowników stworzy nowy dział, którego zadaniem będzie wspieranie agentów w obsługiwaniu klientów przez internet. Specjaliści będą dbać na przykład, żeby agent kontaktował się z turystą w momencie, kiedy prawdopodobieństwo zakupu jest największe. Touroperator zapewnia, że większość danych klientów pozostanie w biurach.

Więcej szczegółów tej strategii firma przedstawi w kolejnych tygodniach i miesiącach. Na razie wiadomo, że agenci, którzy chcą skorzystać na tych rozwiązaniach, muszą włączyć się do projektu sprzedaży wielokanałowej.

Czytaj też: „TUI Będzie firmą internetową”.

TUI szuka synergii sprzedaży stacjonarnej i internetowej od jakiegoś czasu. Punkty obsługi należące do koncernu mogą już przejmować zapytania, które w innym wypadku przeszłyby przez stronę TUI.com lub Robinson.com. Dla touroperatora jest to opłacalne, ponieważ średnia wartość rezerwacji zakładanej u agenta jest większa od internetowej.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Kopalnia srebra z turystycznym Oskarem

Polska Organizacja Turystyczna rozdała najlepszym produktom turystycznym certyfikaty, najważniejsze wyróżnienia w turystyce krajowej. Złoty ...

Zamek na Hradczanach najpopularniejszą atrakcją w Czechach

Najczęściej odwiedzanym miejscem w Czechach w 2018 roku był zamek na Hradczanach – zwiedziło ...

Przez mundial „lasty” idą słabo

Przedstawiciele niemieckiej i brytyjskiej branży turystycznej narzekają na słabą sprzedaż przecenionych ofert. Według tamtejszych ...

W Sri Lance utrzymuje się napięcie

Po serii zamachów w Sri Lance polski MSZ odradza wszelkie podróże do tego kraju, ...

Emirates nie chcą już airbusów A380

Linie lotnicze Emirates rezygnują z części zamówionych przed rokiem airbusów A380 i w zamian ...

Targi turystyczne „Globalnie”: Nelly Mała Reporterka i tłumy Ślązaków

Ponad 200 wystawców, prawie 300 godzin imprez towarzyszących, 3 strefy tematyczne, 2 regiony partnerskie ...