Grecos rozpoczął sprzedaż przyszłego lata

archiwum prywatne, Filip Frydrykiewicz F.F. Filip Frydrykiewicz

W systemach rezerwacyjnych pojawiły się już wakacyjne wyjazdy biura podróży Grecos. Touroperator wystartował ze sprzedażą kolejnego sezonu dwa miesiące wcześniej niż rok temu

Jeśli chodzi o ofertę Grecosa na przyszły rok, to jest ona podobna do tegorocznej – 19 kierunków greckich (w tym dwie części, zachodnia i wschodnia, Krety) i Cypr. Na początek organizator udostępnił do sprzedaży 160 hoteli, czyli większość z zaplanowanych. Kolejne mają być dodawane.

Organizator zapowiada, że ponad 30 to będą nowe obiekty. – Zmiany w ofercie (dużo więcej nowości niż ubytków) nastawione są na poszerzenie oferty rodzinnej, all inclusive – wyjaśnia wiceprezes Grecosa Janusz Śmigielski. – Najwięcej nowości będzie na Krecie (między innymi: Rethymno Mare, Rethymno Palace, Minos Mare, Minos Mare Royal, Gallini Palace) i na Rodos (Kriamos Blue, Smartline Cosmopolitan, Evita Bay).

Śmigielski przyznaje, że firma liczy, że w nowym roku sprzeda więcej wyjazdów niż w tym sezonie. Nie chce jednak ujawnić, jaki wzrost zaplanowała.

Pierwszy okres sprzedaży biuro promuje hasłem „F!irst Deal! 2020”. Klientom, którzy wcześnie zdecydują się na zarezerwowanie wyjazdu oferuje specjalne warunki, w tym zaliczkę zredukowaną z 20 (rok temu) do 5 procent wartości pakietu.

Touroperator zapewnia, że ma na swoje produkty najniższe ceny na rynku. Gdyby ktoś jednak chciał mieć gwarancję, że tak samo będzie kiedy pojawi się oferta „Last Second”, powinien dopłacić 15 złotych. „Skorzystanie z promocji uprawnia do bezkosztowej zmiany rezerwacji. Klient ma też możliwość zakupu pakietu Elastyczna Rezerwacja, który – za 39 zł – pozwala na trzy kolejne zmiany rezerwacji oraz zwalnia z opłaty związanej z ewentualną rezygnacją z wyjazdu” – czytamy w komunikacie.

Grecos przewiduje w pierwszym etapie promocji ceny niższe nawet o 40 procent. Stali klienci (od trzeciego wyjazdu) dostaną jeszcze 2 procent rabatu. Pierwszy, etap promocji potrwa do 30 września.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Rainbow zmienił Fat Baby na Brasil

Agencja marketingowa Brasil będzie w najbliższym czasie przygotowywać kampanie reklamowe biura podróży Rainbow. Mają ...

Internetowi sprzedawcy usług turystycznych stają przed poważnymi wyzwaniami

Sprzedaż usług turystycznych przez internet nie rozwija się już tak dynamicznie jak dotychczas, a ...

Adam Małysz promuje zimę z Neckermannem

Ponad 600 hoteli i apartamentów w ośrodkach narciarskich i 30 kierunków egzotycznych nad ciepłymi ...

Nożownik z Hurghady to niekarany wcześniej student

Pochodzący z północy Egiptu 27-letni student był nożownikiem, który rzucił się na turystów w ...

TUI wypromuje Ajman

Niemieckie biuro podróży TUI włącza do oferty na zimę 2018/2019 nowy emirat arabski, Ajman ...

Powstanie sieć hoteli dla fanów gier komputerowych

W USA rusza budowa hoteli Atari. Świetnie znane wielbicielom gier cyfrowych logo firmy pojawi ...