W tym celu podpisała umowę marketingową. Koncern nie zdradza jej wartości, wiadomo jednak, że jego zadaniem będzie pozycjonowanie emiratu na niemieckim rynku jako atrakcyjnego kierunku turystycznego.

Współpraca zakłada promowanie Ajmanu wśród klientów biura podróży i jego agentów za pośrednictwem mediów należących do koncernu i portali sprzedażowych. Dodatkowo reklama obejmuje umieszczenie materiałów w biurach i organizowanie wyjazdów studyjnych dla wakacyjnych doradców.

– Ajman to kierunek z ogromnym potencjałem i to nie tylko dzięki bliskości Dubaju. Ten najmniejszy emirat oferuje gościom bardzo dobrą infrastrukturę i świetnie położone, pierwszorzędne hotele. Pary i rodziny z dziećmi znajdą tu spokój i odpoczynek od głośnych metropolii, a to wszystko przy świetnym stosunku ceny do jakości – mówi kierownik działu marketingu partnerskiego w TUI Mahpar Azarpira.

Ajman, dzięki dogodnemu położeniu, jest dobry jako baza wypadowa na wycieczki do sąsiednich emiratów i na pustynię. Do Dubaju jest stąd 30 kilometrów, a od Szardży dzieli go jedynie 15 kilometrów. Sam Ajman dzięki szerokim plażom przyciąga miłośników wypoczynku nad morzem, ale również ludzi grających w golfa.