TUI wypromuje Ajman

www.tui.pl

Niemieckie biuro podróży TUI włącza do oferty na zimę 2018/2019 nowy emirat arabski, Ajman

W tym celu podpisała umowę marketingową. Koncern nie zdradza jej wartości, wiadomo jednak, że jego zadaniem będzie pozycjonowanie emiratu na niemieckim rynku jako atrakcyjnego kierunku turystycznego.

Współpraca zakłada promowanie Ajmanu wśród klientów biura podróży i jego agentów za pośrednictwem mediów należących do koncernu i portali sprzedażowych. Dodatkowo reklama obejmuje umieszczenie materiałów w biurach i organizowanie wyjazdów studyjnych dla wakacyjnych doradców.

– Ajman to kierunek z ogromnym potencjałem i to nie tylko dzięki bliskości Dubaju. Ten najmniejszy emirat oferuje gościom bardzo dobrą infrastrukturę i świetnie położone, pierwszorzędne hotele. Pary i rodziny z dziećmi znajdą tu spokój i odpoczynek od głośnych metropolii, a to wszystko przy świetnym stosunku ceny do jakości – mówi kierownik działu marketingu partnerskiego w TUI Mahpar Azarpira.

Ajman, dzięki dogodnemu położeniu, jest dobry jako baza wypadowa na wycieczki do sąsiednich emiratów i na pustynię. Do Dubaju jest stąd 30 kilometrów, a od Szardży dzieli go jedynie 15 kilometrów. Sam Ajman dzięki szerokim plażom przyciąga miłośników wypoczynku nad morzem, ale również ludzi grających w golfa.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Rząd wstrzymał loty krajowe

Po wstrzymaniu rejsów zagranicznych, z wyjątkiem czarterów przywożących Polaków do kraju, premier zdecydował o ...

Sunny Heart Travel, czyli Thomas Cook bis

Kilka dni temu świat obiegła informacja, że Thomas Cook wraca do gry jako internetowa ...

Lufthansa z najlepszą ofertą na Alitalię

Alitalia jest linią lotniczą w trudnej sytuacji, potrzebuje partnera i z tego punktu widzenia ...

Mediterraneum upadło, 160 klientów za granicą

Z przykrością informujemy, że w związku z utratą płynności finansowej nie mamy możliwości wywiązania ...

Niemieckie biuro podróży: Milion ofert od 399 euro

Niemiecki touroperator Schauinsland-Reisen prowadzi na szeroką skalę kampanię, w której reklamuje wycieczki last minute. ...

Prezes Rainbow: Urośniemy w tym roku o 10 procent

Wyniki Rainbowa za sezon letni będą zaskakująco dobre, a upadek Nackermanna to szansa dla ...