Ryanair chce konkurować z Booking.com

Materiały promocyjne

Hotele, które będą sprzedawać noclegi przez Ryanair Rooms, zapłacą niższą prowizję niż w Booking.com – zachęcają do współpracy ze swoim portalem tanie linie lotnicze

Dyrektor do spraw marketingu w Ryanairze, Kenny Jacobs, zapowiedział, że koncern będzie konkurować z Booking.com. Obiekty, które zdecydują się sprzedawać swoje oferty za pośrednictwem Ryanair Rooms zapłacą przewoźnikowi jedynie połowę prowizji, którą dziś odprowadzają do Booking.com (około 15 procent). Do 2018 roku firma chce przystosować do projektu swoje systemy rezerwacyjne. – Są one bardzo dobre, może nawet lepsze niż te w Booking.com – mówi Jacobs w magazynie „Wirtschaftswoche”.

Współpraca obejmuje hotelarzy w Europie. W pierwszym kroku Jacobs chce zwrócić się do obiektów, działających w miejscach, do których lata Ryanair. Potem oferta będzie rozbudowana o kolejne miejsca.

Współpraca obejmuje hotelarzy w Europie. W pierwszym kroku Jacobs chce zwrócić się do obiektów, działających w miejscach, do których lata Ryanair. Potem oferta będzie rozbudowana o kolejne miejsca.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Orbis z lepszymi wskaźnikami

Przychody hotelarskiej grupy w III kwartale zwiększyły się w porównaniu z tym samym okresem ...

Wirus ebola wrócił

W Kongu zanotowano jedenaście przypadków zakażenia wirusem ebola. Do tego podejrzewa się, że dwie ...

Traveldata: Ceny w biurach podróży w odwrocie. Do czasu

W ostatnim tygodniu ceny w biurach podróży były w odwrocie, ale należy spodziewać się ...

Cristescu na czele hoteli należących do wojska

Rada nadzorcza AMW Hotele wybrała na prezesa tej spółki prezesa Polskiego Holdingu Hotelowego Gheorghe ...

Muzeum Powstania Warszawskiego ze złotym certyfikatem POT

Już szesnasty raz kapituła złożona z urzędników, ekspertów i dziennikarzy, a działająca przy Polskiej ...

Prezes LOT: Rozważamy nowe połączenie do USA

Jeśli Polska wejdzie do programu ruchu bezwizowego do USA, ogłosimy kolejne połączenie z Warszawy ...