Ryanair chce konkurować z Booking.com

Materiały promocyjne

Hotele, które będą sprzedawać noclegi przez Ryanair Rooms, zapłacą niższą prowizję niż w Booking.com – zachęcają do współpracy ze swoim portalem tanie linie lotnicze

Dyrektor do spraw marketingu w Ryanairze, Kenny Jacobs, zapowiedział, że koncern będzie konkurować z Booking.com. Obiekty, które zdecydują się sprzedawać swoje oferty za pośrednictwem Ryanair Rooms zapłacą przewoźnikowi jedynie połowę prowizji, którą dziś odprowadzają do Booking.com (około 15 procent). Do 2018 roku firma chce przystosować do projektu swoje systemy rezerwacyjne. – Są one bardzo dobre, może nawet lepsze niż te w Booking.com – mówi Jacobs w magazynie „Wirtschaftswoche”.

Współpraca obejmuje hotelarzy w Europie. W pierwszym kroku Jacobs chce zwrócić się do obiektów, działających w miejscach, do których lata Ryanair. Potem oferta będzie rozbudowana o kolejne miejsca.

Współpraca obejmuje hotelarzy w Europie. W pierwszym kroku Jacobs chce zwrócić się do obiektów, działających w miejscach, do których lata Ryanair. Potem oferta będzie rozbudowana o kolejne miejsca.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

W hotelach rekord, ale o zyski będzie coraz trudniej

Liczba hoteli w Polsce szybko rośnie, w niektórych miastach duża podaż pokojów zaczyna nawet ...

Lidl przejmuje JT Touristik

Syndyk zajmujący się likwidacją niemieckiego touroperatora JT Touristik sprzedał go Lidlowi. Marka ma pozostać ...

Wizz Air połączy Rzeszów z Eindhoven

To będzie dziesiąte lotnisko, z którego będzie korzystać w Polsce Wizz Air. Z Portu ...

Indonezja – zakaz lotów w rejonie wulkanu

Wszystkie loty w rejonie wulkanu Anak Krakatau są przekierowywane z powodu unoszącego się w ...

Petycja: Rządzie, pomóż finansowo branży turystycznej

Klienci wycofują się z umów i żądają od nas zwrotu pieniędzy. Rząd powinien zrekompensować ...

Linie lotnicze nie chcą zwracać pieniędzy pasażerom

Kryzys wywołany przez pandemię koronawirusa uziemił linie lotnicze i pasażerów. Ci, którzy mieli wykupione ...