Revyoos to nowe narzędzie, które, zdaniem jego twórców, jest pierwszym i jedynym na rynku systemem automatycznie gromadzącym oceny klientów w jednym miejscu. „Wszystkie opinie i odpowiedzi z Airbnb, Bookingu, VRBO/Homeaway, TripAdvisora i Facebooka są automatycznie gromadzone każdego dnia” – czytamy na stronie internetowej firmy. Właściciel może je następnie zamieścić we własnej witrynie, gdzie będą wyświetlane jako pojedyncze wpisy, lub gromadzić w ramach rozwiązania Revyoos Rating Score, które prezentuje dane w formie zbiorczej.

Revyoos przekonuje, że dzięki wpisom zarządzający nie tylko lepiej poznają opinie klientów, ale będą też mogli lepiej promować się w internecie. Firma przytacza badanie przeprowadzone przez cxl.com, z którego wynika, że opinie pomagają lepiej pozycjonować stronę internetową i w zależności od jakości ocen podnoszą wskaźnik konwersji (liczba rezerwacji w stosunku do liczby zapytań) nawet o 35 procent.

CZYTAJ TEŻ: TripAdvisor podpowie, czy hotel jest bezpieczny

Revyoos powołuje się też na wyniki badania opinii konsumenckiej prowadzone przez Bright Local, który podaje, że 82 procent pytanych czyta oceny innych przed podjęciem decyzji. Najważniejsze są przy tym aktualność wpisów, ich liczba, prawdziwość oraz ogólna nota.

Firmę założyli Christophe Salmon, który ma wieloletnie doświadczenie w marketingu cyfrowym i zarządzaniu obiektami na wynajem krótkoterminowy, oraz Angel Arcos, założyciel www.t3i.es, start-upu, który specjalizuje się w tworzeniu produktów cyfrowych. Zespół uzupełnia Pedro Diaz, ekspert ds. transformacji cyfrowych.