Atrakcyjna nazwa pokoju zwiększy sprzedaż

Fot. Photo Mix / Pixabay

Banalne nazwy pokojów hotelowych, takie jak podstawowy czy standardowy, mogą zniechęcać klientów – przekonuje ekspert turystyczny i namawia do stosowania bardziej wymyślnych określeń.

Wykładowca na uczelni turystycznej Escuela de Negocios FORST w Alicante w Hiszpanii, Chema Herrero, przekonuje, że kiedy pokój określa się mianem podstawowy (ang. simple, basic), klient podświadomie czuje, że nie ma on żadnej wartości, nawet jeśli w rzeczywistości jest zupełnie inaczej – donosi portal branżowy Tourism Review.

CZYTAJ TEŻ: Klienci hoteli coraz bardziej wymagający

Przedsiębiorcy działający w branży hotelarskiej muszą o tym pamiętać, jeśli chcą zwiększyć przychody. Niestety większość z nich nie zwraca na to w ogóle uwagi, a pokoje nazywa, wskazując tylko ich wielkość (jedynka, dwójka), położenie (wewnętrzny, z widokiem na…, bez widoku na…) czy wyposażenie (standardowy).

W ostatnim czasie potrzeby klientów zmieniły się, dziś chcą, by sam proces rezerwacji był początkiem przyjemności związanych z wyjazdem. – To nie to samo zachęcać kogoś do zarezerwowania standardowej jedynki i pokoju o nazwie na przykład Green Urban Junior, Nad Zatoką czy Śródziemnomorskiego – tłumaczy.

ZOBACZ TAKŻE: Zaostrza się konkurencja na rynku hotelowym

Ekspert przypomina, że klienci planujący podróż wybierają przede wszystkim kierunek, o hotelu myślą w drugiej kolejności. Wykorzystując nazwę kierunku do opisania pokoju, zwiększa się szansę na rezerwację. Menedżerowie i właściciele obiektów muszą pamiętać, że ich głównym zadaniem jest maksymalizacja zysków. Atrakcyjniejsze nazwy pomogą osiągnąć ten cel.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Rekordowy ruch na lotnisku we Wrocławiu

W czerwcu na wrocławskim lotnisku zarówno tanie linie lotnicze, jak i przewoźnicy sieciowi odnotowali ...

Rainbow partnerem strategicznym Karty Dużej Rodziny

Posiadacze Karty Dużej Rodziny dostaną 2 procent rabatu na wycieczki z biurem podróży Rainbow. ...

Burmistrz Barcelony: Skasować loty do Madrytu

Do Madrytu pociągiem zamiast samolotem – to pomysł burmistrz Barcelony, który pojawił się w ...

Prezes Ryanaira: Przetrwamy kryzys dzięki niskim cenom

Jedynym sposobem na przetrwanie kryzysu są niskie ceny biletów – uważa prezes Ryanaira Michael ...

Ponad milion pasażerów Ellinaira do Grecji

Greckie linie lotnicze Ellinair przewidują, że przewiozą w tym roku 1,06 miliona pasażerów, o ...

Will Smith posprzątał plażę w Grecji

Hollywoodzki aktor Will Smith i jego rodzina wybrali się na wakacje na greckie wyspy. ...