Dobra cena za hotel? Tak, ale przy natychmiastowej płatności

Hotele są gotowe oferować specjalne ceny, ale chciałyby dostawać za nie pieniądze od razu, a nie w momencie przyjazdu klienta czy po jego wyjeździe. Tunezyjska sieć El Mouradi od listopada będzie miała taką możliwość.

Publikacja: 20.10.2020 08:10

Dobra cena za hotel? Tak, ale przy natychmiastowej płatności

Foto: Fot. elmouradi.com

Oferty specjalne w hotelach to nie nowość – obiekty od dawna kuszą klientów rabatami. Niektórych rezerwacji nie można już cofnąć bez straty, inne dostępne są tylko dla touroperatorów w ramach wczesnej rezerwacji, i choć mogą napędzać popyt, nie zawsze od razu dają przychód. A ten w dzisiejszych czasach jest szczególnie potrzebny.

Tunezyjska sieć El Mouradi, doskonale znana także polskim agentom turystycznym, będzie od listopada testować nowe rozwiązanie technologiczne – podaje portal branży turystycznej Destination Tunisie. Mowa o B2Bpay stworzonym przez firmę Cyberesa. Jak twierdzi Wassim Ghillis z Cyberesy, narzędzie pozwoli od razu pobierać opłaty za rezerwację, dzięki czemu hotele będą mogły tworzyć dynamiczne oferty i lepiej zarządzać przychodami.

CZYTAJ TEŻ: Tunezyjska turystyka straciła 60 procent przychodów

W zależności od obłożenia, popytu czy działań konkurencji nie tylko określą poziom ceny, ale też warunki rezygnacji. Jest to o tyle korzystne w obecnej sytuacji, że partnerzy nie będą musieli płacić za zamówione miejsca z wyprzedzeniem, ale dopiero kiedy sprzedadzą wyjazd klientowi, a mimo to skorzystać rabatu. Jak mówi dyrektor sprzedaży sieci El Mouradi, Anis Sehili, zainteresowanie wczesną rezerwacją spada, a to oznacza, że biura podróży niechętnie płacą za nią hotelom.

Sehili zapewnia, że sieć chce jeszcze mocniej zaistnieć na rynkach europejskich i w dalekich krajach, dzięki nowemu rozwiązaniu będzie też mogła współpracować z portalami obsługującymi klientów bezpośrednich. Co ważne, uniknie problemów z ewentualnym brakiem płatności za pobyt.

Oferty specjalne w hotelach to nie nowość – obiekty od dawna kuszą klientów rabatami. Niektórych rezerwacji nie można już cofnąć bez straty, inne dostępne są tylko dla touroperatorów w ramach wczesnej rezerwacji, i choć mogą napędzać popyt, nie zawsze od razu dają przychód. A ten w dzisiejszych czasach jest szczególnie potrzebny.

Tunezyjska sieć El Mouradi, doskonale znana także polskim agentom turystycznym, będzie od listopada testować nowe rozwiązanie technologiczne – podaje portal branży turystycznej Destination Tunisie. Mowa o B2Bpay stworzonym przez firmę Cyberesa. Jak twierdzi Wassim Ghillis z Cyberesy, narzędzie pozwoli od razu pobierać opłaty za rezerwację, dzięki czemu hotele będą mogły tworzyć dynamiczne oferty i lepiej zarządzać przychodami.

Hotele
Egipskie hotele muszą udowodnić, że nie szkodzą środowisku. Mają na to pół roku
Hotele
Hotelarze: Zapowiada się dobra majówka. Układ kalendarza nam sprzyja
Hotele
„Lex Kamilek” już obowiązuje, a wielu hotelarzy nawet o nim nie słyszało
Hotele
TUI: Mamy pierwszy hotel bez dwutlenku węgla
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Hotele
Polacy wydłużają majówkę. I płacą za noclegi ponad 300 złotych więcej