Wrocławski hotel Grand zmieni się w Mövenpicka

Fot. materiały prasowe

Mövenpick we Wrocławiu będzie piątym hotelem tej marki w Polsce, po kołobrzeskim, zakopiańskim i poznańskim.

Accor, który jest właścicielem marki Mövenpick, i inwestor Rafin podpisali umowę franczyzy, na mocy której hotel Grand przy ul. Piłsudskiego we Wrocławiu zmieni się w pięciogwiazdkowego Mövenpicka – informuje Accor w komunikacie. Historyczny, „pełen tradycyjnego piękna” obiekt, działający już przed wojną jako Hotel du Nord, przejdzie modernizację, by przyjąć gości pod nowym szyldem na początku 2023 roku. Będzie to czwarty Mövenpick w Polsce, po kołobrzeskim, zakopiańskim i poznańskim.

– Jest to nasza czwarta umowa podpisana w Polsce na hotel Mövenpick, co jest dowodem, że marka cieszy się renomą i zaufaniem wśród inwestorów. Jesteśmy pewni, że Mövenpick Wrocław jako architektoniczna wizytówka miasta zaoferuje gościom zupełnie nową jakość wypoczynku w segmencie premium – mówi dyrektor ds. rozwoju sieci Accor Jacek Stasikowski, cytowany w komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: Marka hotelowa Mövenpick wkracza do Polski

– Hotel Grand to obiekt ważny dla miasta, dlatego zależało nam na współpracy z marką, która z jednej strony będzie podkreślać jego architektoniczną wartość i historyczne dziedzictwo, a z drugiej wprowadzi gości w świat nowoczesnego luksusu i wyjątkowych doświadczeń z pobytu w hotelu. Mövenpick doskonale odpowiada na te potrzeby i jednocześnie staje się częścią wieloletniego projektu tak znaczącej dla wrocławian historycznej rewitalizacji okolic nowego Dworca Głównego – dodaje prezes spółki Rafin specjalizującej się w zarządzaniu hotelami i rewitalizacją zabytkowych obiektów Paweł Rojek.

Hotel będzie miał 180 pokojów, restaurację, bar, sale konferencyjne, centrum fitness, spa i podziemny parking. Za projekt jego rozbudowy odpowiada wrocławska pracownia Greg Architekci.

ZOBACZ TAKŻE: Zakopiański Imperial będzie Mövenpickiem

Pod marką Mövenpick, która powstała w 1973 roku w Szwajcarii, działa prawie 100 hoteli w 26 krajach. Ich goście, jak czytamy w komunikacie, mogą liczyć na unikatowe usługi, takie jak „popołudniowa godzina czekolady, zdrowe smoothie dla każdego, specjalne menu dla dzieci czy zaawansowana technologia dla lepszego snu umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Spadki na Lotnisku Chopina – czartery radzą sobie lepiej

W styczniu z usług największego polskiego lotniska skorzystało 197 tysięcy pasażerów, o 85,4 procent ...

Miesiąc po tragedii otworzono szlak na Giewont

Po tragicznej w skutkach burzy, która przeszła nad Tatrami, szlak na Giewont został zamknięty ...

Przewoźnik zapłaci za brak wizy u pasażera

Przedsiębiorca zajmujący się przywożeniem cudzoziemców do Polski powinien sprawdzić, czy jego pasażerowie mają dokumenty ...

Związkowcy z Lufthansy mogą strajkować

Sąd pracy we Frankfurcie nad Menem oddalił wniosek kierownictwa Lufthansy o zakazanie strajku w ...

Ministrowie finansów: Loty są za tanie

Ministrowie finansów dziewięciu krajów Unii Europejskiej uznali, że podróże lotnicze są zbyt tanie, co ...

Bułgarska minister śle pocztówki do turystów

Ponad 400 tysięcy pocztówek wyśle bułgarskie Ministerstwo Turystyki ludziom, którzy w tym roku zdecydowali ...