Zabytkowy Sanssouci w Karpaczu odzyska blask jako MGallery

Fot. materiały prasowe

Historyczny hotel Sanssouci z początku XX wieku przejdzie przebudowę pod nadzorem konserwatora zabytków i na początku 2023 roku otworzy się jako pięciogwiazdkowy MGallery.

Hotel Sanssouci przy ulicy Karkonoskiej w Karpaczu będzie czwartym obiektem, po krakowskim, sopockim i wrocławskim, należącej do Accoru marki MGallery – informuje Accor w komunikacie. Na mocy umowy podpisanej przez tę grupę hotelową i inwestora Artura Kozieję, hotel zostanie przebudowany i otworzy się na początku 2023 roku jako Sanssouci Karpacz MGallery Hotel Collection.

Sanssouci (z francuskiego beztroski) został wybudowany na początku XX wieku i był wizytówkę regionu w Europie – czytamy w komunikacie. Zamontowano w nim pierwszą w tych stronach windę osobową, miał też restaurację, kasyno, centralne ogrzewanie, bieżącą zimną i ciepłą wodę.

CZYTAJ TEŻ: Accor rozwija sieć butikowych hoteli MGallery

Po renowacji hotel będzie miał 110 pokojów, restaurację, salę konferencyjną, strefę spa & wellness z basenem, saunami i jacuzzi. Odtworzona zostanie również historyczna sala balowa.

Fot. materiały prasowe

– MGallery Hotel Collection to butikowa marka i wyjątkowe obiekty, w których kultura i historia przenikają się z nowoczesnym designem i sztuką współczesną, tworząc niepowtarzalną atmosferę. Hotel Sannsouci ze swoją historią będzie wspaniałym uzupełnieniem kolekcji MGallery – mówi dyrektor ds. rozwoju sieci Accor Jacek Stasikowski, cytowany w komunikacie.

ZOBACZ TAKŻE: Zakopiański Imperial będzie Mövenpickiem

– Hotel Sanssouci to kultowe miejsce na mapie Karpacza, które po latach zaniedbań na nowo staje się synonimem luksusowego wypoczynku w najwyższym standardzie. Dzięki doskonałej lokalizacji i niepowtarzalnemu charakterowi będzie atrakcyjnym miejscem zarówno dla gości z Polski, jak i turystów zagranicznych. Hotel jest mocno wpisany w krajobraz i tradycję miejsca, w którym się znajduje, dlatego zdecydowaliśmy się na markę MGallery, dla której niepowtarzalny charakter obiektu jest kluczową wartością – dodaje Artur Kozieja.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Turystyka w Egipcie odbija – wypoczywało już pół miliona gości

500 tysięcy gości odwiedziło Egipt w pierwszym kwartale tego roku. Przełożyło się to na ...

Andrzej Kobielski: Model biznesowy Enter Aira zakłada utrzymywanie rentowności każdego roku

Wiceprezes Enter Aira: Jesteśmy linią podróży wakacyjnych

Nazwa „linia czarterowa” to pewna zaszłość. My obsługujemy rynek podróży wakacyjnych. Będziemy zwiększać liczbę ...

Będzie więcej Grecji w Polsce

Minister turystyki Grecji ogłosiła, że jej kraj zacieśni współpracę z Polską w turystyce. W ...

Będą strajki na lotnisku na Majorce

W sumie osiem dni strajkować będą pracownicy lotniska na Majorce. Protesty zapowiedziano na kwiecień ...

Z Warszawy do Antalyi – nowa trasa Turkish Airlines

Antalya jest drugim, po Stambule, tureckim kierunkiem w polskiej siatce Turkish Airlines. Turkish Airlines ...

Renata Kusznierska wprowadzi do Polski Selinę

Sieć hoteli Selina przygotowuje się do wejścia na polski rynek. Firma ma już dyrektor ...