Lotnisko we Wrocławiu – sześć razy Baltona

Baltona otworzy sześć sklepów na wrocławskim lotnisku. To rezultat konkursu rozstrzygniętego przez Port Lotniczy Wrocław. Pierwsze otwarcia zaplanowano na grudzień

Publikacja: 13.11.2017 15:59

Projekty sklapów przygotowała londyńska pracownia The Design Solution. Ma ona nawiązywać do elementó

Projekty sklapów przygotowała londyńska pracownia The Design Solution. Ma ona nawiązywać do elementów architektury Wrocławia

Foto: materiały prasowe

Baltona S.A. jest jednym z największych operatorów sklepów wolnocłowych na lotniskach regionalnych w Polsce. Do maja 2018 roku uruchomi sześć lokali w Porcie Lotniczym Wrocław – pięć w hali odlotów i jeden w strefie ogólnodostępnej – zapowiada w komunikacie.

– Port Lotniczy Wrocław jest jednym z najszybciej rozwijających się lotnisk w Polsce. Baltona wygrała konkurs i została wybrana, ponieważ spełniła wszystkie warunki i zapewniła wdrożenie oczekiwanych przez nas standardów obsługi pasażerów, co jest dla nas bardzo ważne – mówi cytowany w komunikacie lotniska jego prezes Dariusz Kuś.

Umowa została podpisana na pięć lat. Baltona zajmie 740 mkw. w hali odlotów Schengen. W największym lokalu będzie sprzedawać jedzenie, perfumy, kosmetyki, alkohol i wyroby tytoniowe. Nowością będzie Spirit of Poland, czyli sklep specjalizujący się w polskich produktach regionalnych. Firma otworzy również Fashion Boutique z ubraniami i biżuterią i Zoom, w którym pasażerowie będą mogli kupić książki i gazety.

To nie koniec. W hali odlotów non-Schengen (dostępnej dla podróżnych po przejściu kontroli paszportowej) Baltona uruchomi całkowicie nowy 20-metrowy lokal z produktami które suię najlepiej sprzedają. Z kolei w sklepie Landside Boutique o powierzchni 86 mkw. będą między innymi perfumy, kosmetyki, ubrania.

– Postanowiliśmy przywrócić „dwie ceny”, co podkreśla zalety sklepów wolnocłowych i na pewno zostanie entuzjastycznie przyjęte przez pasażerów – wyjaśnia prezes Baltony Piotr Kazimierski, cytowany w komunikacie.

Nowe sklepy powstaną w miejscu dwóch lokali Heinemann Duty Free&Travel Value (jeden proponował perfumy i kosmetyki, drugi alkohol i wyroby tytoniowe), Virgin (książki, płyty, filmy), Emanuel Berg (oferta modowa), S&A Jewellery Design (biżuteria). Pasażerowie nadal będą mogli zrobić zakupy w sklepie Polski Folk z pamiątkami.

Port Lotniczy Wrocław ma około 4 tys. mkw. powierzchni komercyjnej (sale konferencyjne, galeria handlowa, gastronomia itd.). We wrześniu 2017 roku z jego usług skorzystało 293 tys. pasażerów.

Baltona S.A. jest jednym z największych operatorów sklepów wolnocłowych na lotniskach regionalnych w Polsce. Do maja 2018 roku uruchomi sześć lokali w Porcie Lotniczym Wrocław – pięć w hali odlotów i jeden w strefie ogólnodostępnej – zapowiada w komunikacie.

– Port Lotniczy Wrocław jest jednym z najszybciej rozwijających się lotnisk w Polsce. Baltona wygrała konkurs i została wybrana, ponieważ spełniła wszystkie warunki i zapewniła wdrożenie oczekiwanych przez nas standardów obsługi pasażerów, co jest dla nas bardzo ważne – mówi cytowany w komunikacie lotniska jego prezes Dariusz Kuś.

Przejazdy
Bruksela: Zmusić koleje do sprzedawania biletów przez agentów internetowych
Przejazdy
Lotnisko Chopina – w lipcu najlepsze wyniki od początku pandemii
Przejazdy
Wizz Air: W sierpniu będziemy latać jak przed pandemią
Przejazdy
Lotnisko Chopina: W marcu czartery rosły nam najmocniej
Przejazdy
Zakaz lotów przedłużony do końca roku