„Dla moich gości wszystko musi być dopięte na ostatni guzik” – zapewnia głos z nowej reklamy linii lotniczych LOT. Przewoźnik reklamuje swoje usługi chwaląc się dobrze wyszkoloną kadrą
W 45-sekundowym spocie, przygotowanym wspólnie przez agencję reklamową Grey Group Polska i FullSix Media, jeden z pilotów przewoźnika przekonuje, że każdy szczegół operacji lotniczych jest starannie przygotowany, a za jego realizację odpowiada grupa profesjonalistów. Wszystko po to, by „wspólnie doświadczać magii latania”. W spocie pojawiają się ujęcia startujących samolotów LOT-u, zajmującej się pasażerami załogi i niezwykłych widoków, jakie można podziwiać podczas podróży.
Materiał jest od wczoraj dostępny na oficjalnym kanale przewoźnika w YouTubie.
Wśród komentujących przeważają pozytywne opinie, ale pojawiają się i głosy krytyki. „Phi, sami aktorzy. Wstydzicie się prawdziwych załogantów?” – pyta jeden z użytkowników serwisu.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.