Peter Pullem nowym dyrektorem w Lufthansie

materiały prasowe

Peter Pullem został mianowany nowym starszym dyrektorem ds. sprzedaży w Europie Centralnej, Wschodniej i Południowo-Wschodniej w grupie Lufthansy

Od 1 stycznia Pullem przejął odpowiedzialność nad sprzedażą i działaniami handlowymi oraz reprezentuję Lufthansę Group w 17 krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Południowo-Wschodniej (m.in. w Polsce, Czechach, Grecji i na Węgrzech). Pullem będzie na stałe pracować w Wiedniu.

Peter Pullem ma 53 lata i duże doświadczenie w zarządzaniu liniami lotniczymi. Swoją karierę rozpoczął w Lufthansa Group w 1986 roku, dołączając do działu sprzedaży Deutsche Lufthansa AG. Następnie sprawował funkcje kierownicze w tej samej firmie w zakresie logistyki, zarządzania produktem i sprawami wewnętrznymi oraz kanałami dystrybucji.

W roku 2000 Pullem przeszedł do Thomas Cook AG, gdzie odpowiadał za całość sprzedaży i dystrybucji w firmie. Po 4 latach na tym stanowisku wrócił do Lufthansa Group jako dyrektor sprzedaży na Niemcy, Europę i Afrykę w Lufthansa Cargo. W 2007 roku Pullem został mianowany dyrektorem zarządzającym Lufthansa Worldshop, stanowisko sprawował przez kolejne 7 lat. W 2014 roku objął posadę wiceprezesa ds. sprzedaży i marketingu międzynarodowego w SWISS, gdzie pozostał aż do objęcia nowej funkcji.

Pullem ma dyplom z ekonomii biznesu zdobyty na Uniwersytecie Nauk Stosowanych w Rendsburgu. Jest żonaty i ma dwoje dzieci. Pullem na nowym stanowisku zastąpi Ofera Kischa, który sprawował tę funkcję przez ostatnich 6 lat.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Wizz Air ma już 100 samolotów

Wizz Air świętuje dołączenie 100. samolotu do swojej floty. To airbus A321. Przewoźnik specjalnie ...

Bańka: Nowoczesny POT narzędziem ministerstwa

Powołanie Społecznej Rady Turystyki, unowocześnieni Polskiej Organizacji Turystycznej i przygotowanie ustawy o wdrożeniu unijnej ...

Francuscy zombie wyszli na ulice

Przebrani za zombie uczestnicy Spaceru Zombie przeszli ulicami Strasburga w ramach 11. edycji festiwalu ...

Hotelarze: Nad Bałtykiem zapowiada się dobry sezon

Zapowiada się kolejny bardzo dobry sezon – mówią hotelarze nad morzem. Zaczął się wcześnie, ...

Branża turystyczna wystawia sobie złą ocenę

Niepewni, bezradni, egoistyczni – taki obraz samych siebie przedstawiają przedsiębiorcy turystyczni, wynika z ankiety ...

Klienci Neckermanna odzyskali już dwa miliony złotych

Minął pierwszy tydzień wypłacania przez Allianz pieniędzy klientom Neckermanna, którzy mieli dopiero jechać z ...