KLM rozszerzy rzeczywistość

Materiały promocyjne

„Wypróbuj, zanim polecisz!” to hasło nowej kampanii promocyjnej KLM-u, w której przewoźnik będzie reklamował kierunki ze swojej siatki za pomocą rozszerzonej rzeczywistości

Holenderskie linie lotnicze KLM będą promować na Facebooku wybrane kierunki ze swojej oferty, wykorzystując technologię rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality – AR).

Do nowej kampanii pod hasłem „Try before you fly!” (wypróbuj, zanim polecisz) przewoźnik wybrał stolicę Tajwanu Tajpej, Edmonton w Kanadzie i norweskie Stavanger. Klikając w reklamę KLM na Facebooku i aktywując kamerę, użytkownicy będą mogli wirtualnie odwiedzać miasta przy dźwiękach komunikatów lotniskowych. Poruszając telefonem, obejrzą wybrane miejsca w 360 stopniach.

Dodatkowo w wirtualnej przestrzeni znajdą się praktyczne informacje dotyczące podróży i rekomendacje, co warto zobaczyć w danym mieście, w kolejnych etapach kampanii pojawią się także aktualne ceny lotów.

Czytaj też: „Air France i KLM z nowościami na lato”.

Początkowo KLM będzie pokazywał tylko miejsca, w przyszłości użyje technologii AR również do prezentowania swoich produktów i usług.

KLM nie pierwszy raz korzysta z AR. W ubiegłym roku użytkownicy aplikacji mobilnej KLM mogli wirtualnie zmierzyć swoje bagaże i sprawdzić, czy nie przekraczają wyznaczonych przez przewoźnika wymiarów. Wcześniej zwiedzali wirtualnie kabinę nowego Dreamlinera w 360 stopniach.

Z kolei użytkownicy aplikacji Houses (dla kolekcjonerów porcelanowych miniatur holenderskich kamienic, które dostają pasażerowie klasy biznes) mogli poznać historię domu pioniera lotnictwa Anthona Fokkera, a także wirtualnie latać skonstruowanymi przez niego samolotami.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Ryanair bez 250 lotów

– Przestrzeganie prawa nie jest czymś, co powinno być negocjowane przez pracowników, nie jest ...

Lotnictwo czeka era konsolidacji

Sytuacja na rynku lotniczym, jaka wytworzyła się po upadku linii Monarch i Air Berlin, ...

Premier: Lepsze siermiężne PKS-y niż ich brak

Rząd przeznaczy na przywracanie połączeń autobusowych 800 milionów złotych rocznie – zapowiada premier Mateusz ...

Jak mówi prezes POT Robert Andrzejczyk, pierwszy raz liczba partnerów biorących udział w akcji przekroczy tysiąc

Ponad tysiąc atrakcji na weekend za pół ceny

Ruszyła sprzedaż ofert w ramach jesiennej akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ...

Włochy chcą zróżnicować ofertę dla turystów

Ponad 60 milionów gości przyjechało w 2016 roku na wycieczkę do Włoch. Tamtejszy resort ...

Nowi ambasadorowie, kierunek: Austria, Chile, Panama

Jolanta Róża Kozłowska będzie reprezentowała Polskę w Wiedniu, Jacek Gawryszewski w Santiago de Chile, ...