KLM rozszerzy rzeczywistość

Materiały promocyjne

„Wypróbuj, zanim polecisz!” to hasło nowej kampanii promocyjnej KLM-u, w której przewoźnik będzie reklamował kierunki ze swojej siatki za pomocą rozszerzonej rzeczywistości

Holenderskie linie lotnicze KLM będą promować na Facebooku wybrane kierunki ze swojej oferty, wykorzystując technologię rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality – AR).

Do nowej kampanii pod hasłem „Try before you fly!” (wypróbuj, zanim polecisz) przewoźnik wybrał stolicę Tajwanu Tajpej, Edmonton w Kanadzie i norweskie Stavanger. Klikając w reklamę KLM na Facebooku i aktywując kamerę, użytkownicy będą mogli wirtualnie odwiedzać miasta przy dźwiękach komunikatów lotniskowych. Poruszając telefonem, obejrzą wybrane miejsca w 360 stopniach.

Dodatkowo w wirtualnej przestrzeni znajdą się praktyczne informacje dotyczące podróży i rekomendacje, co warto zobaczyć w danym mieście, w kolejnych etapach kampanii pojawią się także aktualne ceny lotów.

Czytaj też: „Air France i KLM z nowościami na lato”.

Początkowo KLM będzie pokazywał tylko miejsca, w przyszłości użyje technologii AR również do prezentowania swoich produktów i usług.

KLM nie pierwszy raz korzysta z AR. W ubiegłym roku użytkownicy aplikacji mobilnej KLM mogli wirtualnie zmierzyć swoje bagaże i sprawdzić, czy nie przekraczają wyznaczonych przez przewoźnika wymiarów. Wcześniej zwiedzali wirtualnie kabinę nowego Dreamlinera w 360 stopniach.

Z kolei użytkownicy aplikacji Houses (dla kolekcjonerów porcelanowych miniatur holenderskich kamienic, które dostają pasażerowie klasy biznes) mogli poznać historię domu pioniera lotnictwa Anthona Fokkera, a także wirtualnie latać skonstruowanymi przez niego samolotami.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

TUI Poland monitoruje bezpieczeństwo na świecie

Biura podróży należące do Grupy TUI w Europie środkowej, w tym TUI Poland, będą ...

Louvre Hotels Group zadba o niepełnosprawnych

„Live my lifestyle – to dla was się zmieniamy” to hasło akcji grupy hotelowej ...

Dziś mija ultimatum dla Airbnb

Dziś mija ultimatum, które Komisja Europejska dała serwisowi pośredniczącemu w wynajmowaniu turystom mieszkań, Airbnb ...

Pierwszy Best Western Premier w Rzeszowie

W stolicy Podkarpacia otwarto nowy hotel działający w ramach sieci Western Hotels & Resorts ...

Baltic Wave - wizualizacja

Ruszyła budowa hotelu Baltic Wave w Kołobrzegu

Prawie 50-metrowy Baltic Wave ma być jednym z najwyższych budynków w Kołobrzegu. Pomieści 468 ...

Dar Młodzieży ruszy w rejs promujący Polskę

Rejs pod biało-czerwoną banderą uświetni setną rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości i upowszechni na ...