KLM rozszerzy rzeczywistość

Materiały promocyjne

„Wypróbuj, zanim polecisz!” to hasło nowej kampanii promocyjnej KLM-u, w której przewoźnik będzie reklamował kierunki ze swojej siatki za pomocą rozszerzonej rzeczywistości

Holenderskie linie lotnicze KLM będą promować na Facebooku wybrane kierunki ze swojej oferty, wykorzystując technologię rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality – AR).

Do nowej kampanii pod hasłem „Try before you fly!” (wypróbuj, zanim polecisz) przewoźnik wybrał stolicę Tajwanu Tajpej, Edmonton w Kanadzie i norweskie Stavanger. Klikając w reklamę KLM na Facebooku i aktywując kamerę, użytkownicy będą mogli wirtualnie odwiedzać miasta przy dźwiękach komunikatów lotniskowych. Poruszając telefonem, obejrzą wybrane miejsca w 360 stopniach.

Dodatkowo w wirtualnej przestrzeni znajdą się praktyczne informacje dotyczące podróży i rekomendacje, co warto zobaczyć w danym mieście, w kolejnych etapach kampanii pojawią się także aktualne ceny lotów.

Czytaj też: „Air France i KLM z nowościami na lato”.

Początkowo KLM będzie pokazywał tylko miejsca, w przyszłości użyje technologii AR również do prezentowania swoich produktów i usług.

KLM nie pierwszy raz korzysta z AR. W ubiegłym roku użytkownicy aplikacji mobilnej KLM mogli wirtualnie zmierzyć swoje bagaże i sprawdzić, czy nie przekraczają wyznaczonych przez przewoźnika wymiarów. Wcześniej zwiedzali wirtualnie kabinę nowego Dreamlinera w 360 stopniach.

Z kolei użytkownicy aplikacji Houses (dla kolekcjonerów porcelanowych miniatur holenderskich kamienic, które dostają pasażerowie klasy biznes) mogli poznać historię domu pioniera lotnictwa Anthona Fokkera, a także wirtualnie latać skonstruowanymi przez niego samolotami.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Neckermann: Polacy już szykują się na narty

Co drugi narciarz, który planuje wyjazd w góry z biurem podróży Neckermann, pojedzie do ...

Niechęć do turystów będzie narastać

Turystyka zrównoważona wymaga grubych portfeli i większego oczytania. Tymczasem turystyka masowa jest ślepa na ...

Rumunia zyskuje w oczach europejskich turystów

O 10,9 procent wzrosła rok do roku liczba turystów zagranicznych, którzy między styczniem a ...

Bez planu naprawczego słoweńska Adria straci licencję

Dajemy Adrii czas do 2 października na przedstawienie  planu finansowego, bo inaczej straci licencję ...

Upadło biuro podróży Mediterraneum

Poznańskie biuro podróży Mediterraneum zgłosiło dzisiaj marszałkowi województwa wielkopolskiego niewypłacalność Jak dowiedział się nieoficjalnie ...

Wizz Air uruchamia połączenie z Wrocławia do Odessy

Węgierski przewoźnik będzie latał ze stolicy Dolnego Śląska do kurortu nad Morzem Czarnym od ...