KLM rozszerzy rzeczywistość

Materiały promocyjne

„Wypróbuj, zanim polecisz!” to hasło nowej kampanii promocyjnej KLM-u, w której przewoźnik będzie reklamował kierunki ze swojej siatki za pomocą rozszerzonej rzeczywistości

Holenderskie linie lotnicze KLM będą promować na Facebooku wybrane kierunki ze swojej oferty, wykorzystując technologię rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality – AR).

Do nowej kampanii pod hasłem „Try before you fly!” (wypróbuj, zanim polecisz) przewoźnik wybrał stolicę Tajwanu Tajpej, Edmonton w Kanadzie i norweskie Stavanger. Klikając w reklamę KLM na Facebooku i aktywując kamerę, użytkownicy będą mogli wirtualnie odwiedzać miasta przy dźwiękach komunikatów lotniskowych. Poruszając telefonem, obejrzą wybrane miejsca w 360 stopniach.

Dodatkowo w wirtualnej przestrzeni znajdą się praktyczne informacje dotyczące podróży i rekomendacje, co warto zobaczyć w danym mieście, w kolejnych etapach kampanii pojawią się także aktualne ceny lotów.

Czytaj też: „Air France i KLM z nowościami na lato”.

Początkowo KLM będzie pokazywał tylko miejsca, w przyszłości użyje technologii AR również do prezentowania swoich produktów i usług.

KLM nie pierwszy raz korzysta z AR. W ubiegłym roku użytkownicy aplikacji mobilnej KLM mogli wirtualnie zmierzyć swoje bagaże i sprawdzić, czy nie przekraczają wyznaczonych przez przewoźnika wymiarów. Wcześniej zwiedzali wirtualnie kabinę nowego Dreamlinera w 360 stopniach.

Z kolei użytkownicy aplikacji Houses (dla kolekcjonerów porcelanowych miniatur holenderskich kamienic, które dostają pasażerowie klasy biznes) mogli poznać historię domu pioniera lotnictwa Anthona Fokkera, a także wirtualnie latać skonstruowanymi przez niego samolotami.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Mikosz: Z zazdrością patrzę na rozwój LOT

W liniach lotniczych zepsuć wszystko można bardzo szybko, a restrukturyzacja to nigdy nie jest ...

Rosną ceny w hotelach bez gwiazdek

Średnio o 24 procent wzrosły w grudniu ceny noclegów w obiektach niekategoryzowanych – podaje ...

Cristescu: Centralne lotnisko to szansa dla Polski, to szansa dla hotelarzy

Centralny Port Komunikacyjny to niesamowita szansa dla naszych hoteli i biznesu – pisze w ...

W hotelach coraz więcej gości

Polska branża hotelowa przeżywa rozkwit. Ale obecny rok przyniesie wzrost kosztów, który może wyhamować ...

Tunezyjczycy protestują na ulicach

W Tunezji w antyrządowej demonstracji zginęła jedna osoba, a pięć zostało rannych. Do starć ...

Po upadku konkurencji Ryanair i easyJet podwyższają ceny

Linia lotnicza Thomas Cook już nie lata. Należący do koncernu niemiecki Condor dostanie wsparcie ...