Klienci, którzy już kupili bilety mogą – jak informuje rzecznik prasowy Michał Czernicki – odebrać pieniądze w formie vouchera na inną podróż, przenieść swoją podróż na inny termin lub zmienić jej trasę. „Czas na podjęcie decyzji został wydłużony do 12 miesięcy od daty zakupu biletu”. Przewoźnik nic nie wspomina o zwrocie pieniędzy.

Na bieżąco szacujemy potencjał dla wznowienia połączeń pasażerskich i tworzymy scenariusze związane z popytem na konkretne kierunki podróży. W związku z niestabilną sytuacją na rynkach międzynarodowych i intensywnymi działaniami prewencyjnymi w zakresie COVID-19, jest jeszcze za wcześnie na wskazywanie konkretnych terminów wznowienia połączeń pasażerskich PLL LOT – informuje rzecznik.

I zapewnia, że firma intensywnie pracuje nad nowymi standardami bezpieczeństwa, które będą obowiązywać po wznowieniu lotów.