Malezja partnerem ITB w 2019 roku

Pixabay

– Naszym celem jest uzyskanie 36 milionów przyjezdnych i 37 miliardów dolarów przychodu rocznie do roku 2020 – zapowiada malezyjski minister kultury i turystyki, ogłaszając partnerstwo swojego kraju z niemieckimi targami turystycznymi

Jako kraj partnerski Malezja zorganizuje ceremonię otwarcia berlińskich targów, które potrwają od 7 do 11 marca 2019 roku.

Zdaniem ministra Dato’ Seri Mohameda Nazri bin Abdula Azizego, cytowanego w komunikacie prasowym ITB, partnerstwo w targach z 2019 roku będzie swoistym „crescendo” dynamiki rozwoju malezyjskiej turystyki w planie jej rozwoju do 2020 roku. Zakłada on m.in. promocję przyrody i gościnności mieszkańców, a także reklamę parków narodowych Kinabalu i Gunung Mulu, miasta George Town i wykopalisk w Lenggong, czyli czterech malezyjskich atrakcji turystycznych wpisanych na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.

Zarówno minister jak i podpisali już dokumenty cementujące przyszłą współpracę.

– Jesteśmy pod wrażeniem turystycznego rozwoju Malezji – powiedział podczas uroczystego podpisania partnerstwa szef ITB David Ruetz. Dodał, że wkrótce nastąpi też ogłoszenie oficjalnego partnera targów na rok 2018.

– ITB jest prawdziwą światową platformą turystyczną, dzięki której będziemy mogli przekazać światu nasze przesłanie – dodał YB Dato’ Seri Mohamed Nazri bin Abdul Aziz. – Partnerstwo przysłuży się też podkreśleniu silnych więzi między Malezją a Europą – zaznaczył.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Dubaj: Przyjedź i zwiedzaj tanio

Choć nasze miasto słynie z luksusu i wyrafinowanych rozrywek dla bogatych, podróżni, którzy chcą ...

Ministrowie apelują o procedury bezpieczeństwa dla turystyki

Komisja Europejska powinna jednoznacznie powiedzieć, jak biura podróży powinny rozliczyć się z zaliczek klientów ...

Jacek Socha na pokładzie Grecosa

Jacek Socha, menedżer specjalizujący się w kontraktowaniu hoteli, a ostatnio dyrektor handlowy w Small ...

Nowa Alitalia z małą flotą

Włoski rząd zamierza przejąć mniej więcej za miesiąc kontrolę nad Alitalią i stworzyć nową ...

Rainbow: Kolejny rekord w sprzedaży lata

88 tysięcy klientów zarezerwowało już wakacje w biurze podróży Rainbow. To o 37 procent ...

Rainbow sprzedał 6 procent więcej wyjazdów

Przychody ze sprzedaży imprez turystycznych w czerwcu wyniosły 210,5 mln złotych, czyli były większe ...