Minister Emilewicz zaprasza na weekend za pół ceny

Minister rozwoju Jadwiga Emilewicz
Minister rozwoju Jadwiga Emilewicz
Fot. materiały promocyjne

Do 31 stycznia potrwa rejestracja przedsiębiorców turystycznych chętnych do wzięcia udziału w ósmej już akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”, która obędzie się w przedostatni weekend marca.

Ogólnopolską akcję „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” organizuje dwa razy w roku, wiosną i jesienią, Polska Organizacja Turystyczna, w tym roku pierwszy raz we współpracy z Ministerstwem Rozwoju (wcześniej z Ministerstwem Sportu i Turystyki). Hotelarze, restauratorzy, gestorzy placówek kulturalnych oferują wówczas swoje usługi w cenach obniżonych o połowę. Ma to zachęcić turystów do podróżowania po Polsce poza letnim i zimowym szczytem sezonu. Minionej jesieni POT pierwszy raz zaprosiła do skorzystania z tej oferty turystów z sąsiednich krajów.

CZYTAJ TEŻ: POT ściąga obcokrajowców na „Weekend za pół ceny”

Następna akcja odbędzie się od 20 do 22 marca. POT i Ministerstwo Rozwoju w rozesłanym dziś komunikacie informują, że instytucje samorządowe, organizacje związane z obsługą ruchu turystycznego i przedsiębiorcy, którzy chcą wziąć w niej udział, powinni wysłać zgłoszenie przez stronę polskazobaczwiecej.pl do 31 stycznia.

– Zachęcam wszystkich przedsiębiorców do przystąpienia do akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”. Jestem przekonana, że jest to dla nich szansa na pozyskanie nowych klientów i zapełnienie obiektów poza sezonem – mówi minister rozwoju Jadwiga Emilewicz, cytowana w komunikacie. – Już teraz obserwujemy wzrost krajowych wyjazdów krótkookresowych. Razem możemy wzmocnić ten trend i zachęcić Polaków do podróżowania przez cały rok.

ZOBACZ TAKŻE: Ponad tysiąc atrakcji na weekend za pół ceny

– Udział w projekcie to także doskonała okazja do darmowej reklamy. O akcji szeroko informują zarówno media ogólnopolskie, jak i lokalne – mówi prezes POT Robert Andrzejczyk. – Polska Organizacja Turystyczna przeprowadzi też kampanię reklamową w internecie i środkach transportu, między innymi w pociągach PKP Intercity i autobusach PKS Polonus.

Jak dodaje, POT kolejny raz promować będzie akcję za granicą, a konkretnie w dziesięciu krajach, z których do Polski przyjeżdża ponad dwie trzecie zagranicznych turystów – w Niemczech, Czechach, Rosji, na Ukrainie, Litwie, Słowacji i Białorusi, a także w Finlandii, Norwegii i Szwecji. Na kampanię promocyjną POT przeznaczy około 200 tysięcy złotych.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Więcej Niemców w Grecji

Grecja będzie jednym z najważniejszych kierunków letnich wyjazdów Niemców – tamtejsza branża turystyczna już ...

DER Touristik stawia na dalekie kraje

DER Touristik jeszcze nigdy nie uruchomił sprzedaży oferty zimowej tak wcześnie jak w tym ...

Włosi na TT Warsaw: Jest nas więcej, bo miejsce jest lepsze

Jubileuszowa edycja targów zorganizowana w Pałacu Kultury i Nauki skusiła Włochów do znacznie większej ...

Air Transport Award dla Wizz Aira

W tegorocznej odsłonie konkursu branżowego Air Transport Awards linią lotniczą roku został węgierski Wizz ...

Międzynarodowa zrzutka na remont paryskiej Notre Dame

Słynna paryska katedra Notre Dame, która w tym roku obchodzi 854. rocznicę swego powstania, ...

Big Ben ucichnie na cztery lata

W trakcie rozpoczynającego się w poniedziałek gruntownego remontu Wieży Elżbiety II, Big Ben zostanie ...