Travel Tomorrow to 60-sekundowy film z migawkami z ośmiu krajów, który zabiera widza w podróż dookoła świata, by wzbudzić w nim tęsknotę za poznawaniem nowych miejsc, kultur i ludzi – informuje w komunikacie firma marketingowa CNN International Commercial, która przygotowała kampanię na zlecenie UNWTO.

– Choć wielu z nas jest dzisiaj zmuszonych do pozostania w domach, nie powinniśmy przestać marzyć o „podróży jutra” – mówi prezes CNN Worldwide Commercial, Rani Raad, cytowany w komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: UNWTO ogłasza konkurs na ratowanie turystyki

– W tych wyjątkowo trudnych czasach każdy z nas ma do odegrania ważną rolę – powinniśmy pozostać w domu, wspierając tym samym walkę służby zdrowia z pandemią, abyśmy mogli odbyć „podróż jutra” – #TravelTomorrow. Jednak nie równa się to zaprzestaniu marzeń o miejscach, które pewnego dnia odwiedzimy – dodaje sekretarz generalny UNWTO Zurab Pololikashvili.