Można już zgłaszać firmy na weekend za pół ceny

materiały prasowe

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła rekrutację partnerów branżowych, chcących uczestniczyć w wiosennej edycji akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”. Zaplanowano ją na 9 – 11 marca

POT zaprasza hotelarzy, restauratorów, przedsiębiorców turystycznych, organizacje i inne podmioty związane z obsługą ruchu turystycznego. Zgłoszenia można wysyłać za pomocą formularza na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Tam też znajdują się szczegółowe informacje o akcji i możliwościach udziału w niej informuje rzecznik prasowy POT Grzegorz Cendrowski.

Rejestracja partnerów branżowych zakończy się 13 lutego, sprzedaż ofert ruszy 21 lutego, a finał akcji zaplanowano na weekend od 9 do 11 marca.

„Akcja Polskiej Organizacji Turystycznej i Ministerstwa Sportu i Turystyki ma na celu prezentację ogólnopolskiej oferty turystycznej i zachęcenie rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych na terenie całego kraju, również poza głównymi okresami urlopowymi. Takie działanie wpływa na pobudzanie krajowego ruchu turystycznego i zwraca uwagę Polaków na możliwość spędzania wolnego czasu w Polsce. Akcja ma również pozytywny wpływ na wzrost znaczenia turystyki jako dziedziny polskiej gospodarki” – wyjaśnia Cendrowski.

– Akcja cieszy się ogromnym, stale rosnącym, zainteresowaniem wśród turystów. Za nami już trzy edycje, które za każdym razem pokazywały nam, że Polacy chętnie korzystają z możliwości odkrywania piękna swojego kraju – mówi cytowany w komunikacie minister sportu i turystyki Witold Bańka.

Jak dodają organizatorzy, beneficjentami akcji są polscy turyści, którzy mogą zaplanować wypoczynek z dużą zniżką, ale i branża turystyczna, która może liczyć na wpływy finansowe i promocję przed sezonem. Akcja ma także popularyzować wypoczynek w Polsce w okresie wiosennym i jesiennym.

Ostatnia, jesienna akcja „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” trwała od 6 do 8 października 2017 roku. Przyłączyły się do niej 554 podmioty, które zaangażowały się w kampanię i zaoferowały swoje produkty i usługi w obniżonych o 50 procent cenach. Z akcji skorzystało około 110 tysięcy turystów, którzy dzięki niższym cenom zaoszczędzili niemal 8 milionów złotych.

87 procent uczestników zapytanych w zleconym przez POT badaniu wskazało, że odnieśli oni „dużą korzyść”, a 86 procent zapowiedziało udział w kolejnych tego typu imprezach. Prawie 80 procent partnerów branżowych, którzy włączyli się w kampanię poleciłoby innym podmiotom turystycznym zgłoszenie się do kolejnych edycji.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Adwokat zarzuca Neckermannowi wprowadzenie w błąd

Prokuratura wszczęła śledztwo w sprawie polskiego Neckermanna. Kierownictwo firmy jest podejrzewane o wprowadzanie klientów ...

Airbnb zakłada Biuro Zdrowej Turystyki

Biuro Zdrowej Turystyki to nowa inicjatywa Airbnb, przez którą firma chce wspierać zrównoważony rozwój ...

Ryanair: Na przekór Portom Lotniczym będziemy się rozwijać w Warszawie

Ryanair ogłosił już rozkład lotów na zimę 2018/2019. W sumie w tym roku uruchomi ...

Focus otworzył butikowy hotel w Sopocie

Polska sieć Focus Hotels na początku kwietnia 2018 roku otworzyła swój trzeci hotel w ...

Chorwacja z rekordowymi inwestycjami w turystyce

Łącznie 940 milionów euro zostanie zainwestowane w tym roku w chorwacką turystykę. Większość pieniędzy ...

Bye, bye amerykańskie wizy

Oddala się perspektywa zniesienia przez Stany Zjednoczone wiz dla Polaków. W ubiegłym roku wzrósł ...