Można już zgłaszać firmy na weekend za pół ceny

materiały prasowe

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła rekrutację partnerów branżowych, chcących uczestniczyć w wiosennej edycji akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”. Zaplanowano ją na 9 – 11 marca

POT zaprasza hotelarzy, restauratorów, przedsiębiorców turystycznych, organizacje i inne podmioty związane z obsługą ruchu turystycznego. Zgłoszenia można wysyłać za pomocą formularza na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Tam też znajdują się szczegółowe informacje o akcji i możliwościach udziału w niej informuje rzecznik prasowy POT Grzegorz Cendrowski.

Rejestracja partnerów branżowych zakończy się 13 lutego, sprzedaż ofert ruszy 21 lutego, a finał akcji zaplanowano na weekend od 9 do 11 marca.

„Akcja Polskiej Organizacji Turystycznej i Ministerstwa Sportu i Turystyki ma na celu prezentację ogólnopolskiej oferty turystycznej i zachęcenie rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych na terenie całego kraju, również poza głównymi okresami urlopowymi. Takie działanie wpływa na pobudzanie krajowego ruchu turystycznego i zwraca uwagę Polaków na możliwość spędzania wolnego czasu w Polsce. Akcja ma również pozytywny wpływ na wzrost znaczenia turystyki jako dziedziny polskiej gospodarki” – wyjaśnia Cendrowski.

– Akcja cieszy się ogromnym, stale rosnącym, zainteresowaniem wśród turystów. Za nami już trzy edycje, które za każdym razem pokazywały nam, że Polacy chętnie korzystają z możliwości odkrywania piękna swojego kraju – mówi cytowany w komunikacie minister sportu i turystyki Witold Bańka.

Jak dodają organizatorzy, beneficjentami akcji są polscy turyści, którzy mogą zaplanować wypoczynek z dużą zniżką, ale i branża turystyczna, która może liczyć na wpływy finansowe i promocję przed sezonem. Akcja ma także popularyzować wypoczynek w Polsce w okresie wiosennym i jesiennym.

Ostatnia, jesienna akcja „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” trwała od 6 do 8 października 2017 roku. Przyłączyły się do niej 554 podmioty, które zaangażowały się w kampanię i zaoferowały swoje produkty i usługi w obniżonych o 50 procent cenach. Z akcji skorzystało około 110 tysięcy turystów, którzy dzięki niższym cenom zaoszczędzili niemal 8 milionów złotych.

87 procent uczestników zapytanych w zleconym przez POT badaniu wskazało, że odnieśli oni „dużą korzyść”, a 86 procent zapowiedziało udział w kolejnych tego typu imprezach. Prawie 80 procent partnerów branżowych, którzy włączyli się w kampanię poleciłoby innym podmiotom turystycznym zgłoszenie się do kolejnych edycji.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

USA podnoszą poziom ostrzeżeń dla Egiptu

Stany Zjednoczone ogłosiły drugi stopień ostrzeżeń przed podróżami do Egiptu. W komunikacie Departament Stanu ...

Burmistrz: Zabójstwo na Zakintos to odosobniony wypadek

Burmistrz Wysp Jońskich zapewnia, że priorytetem dla lokalnego rządu jest zapewnienie gościom bezpiecznego wypoczynku. ...

Tunezję odwiedziło 5,5 miliona turystów

Stworzyliśmy system zabezpieczeń na granicy z Libią, wzmocniliśmy kontrole na drogach, lotniskach i plażach, ...

Accor nie marnuje jedzenia

Grupa hotelowa Accor rozpoczęła współpracę z twórcami aplikacji „Too Good To Go”, dzięki której ...

Rosja zapłaciła grzecznym kibicom

Wyjechać na igrzyska do Pjongczangu, dostać najlepsze miejsca na trybunach, a w dodatku nieźle ...

Niemiecka izba turystyczna żąda setek milionów euro dla agentów

Niemieccy agenci turystyczni potrzebują 140 milionów euro miesięcznie w postaci dopłat pomostowych, by móc ...