Można już zgłaszać firmy na weekend za pół ceny

materiały prasowe

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła rekrutację partnerów branżowych, chcących uczestniczyć w wiosennej edycji akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”. Zaplanowano ją na 9 – 11 marca

POT zaprasza hotelarzy, restauratorów, przedsiębiorców turystycznych, organizacje i inne podmioty związane z obsługą ruchu turystycznego. Zgłoszenia można wysyłać za pomocą formularza na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Tam też znajdują się szczegółowe informacje o akcji i możliwościach udziału w niej informuje rzecznik prasowy POT Grzegorz Cendrowski.

Rejestracja partnerów branżowych zakończy się 13 lutego, sprzedaż ofert ruszy 21 lutego, a finał akcji zaplanowano na weekend od 9 do 11 marca.

„Akcja Polskiej Organizacji Turystycznej i Ministerstwa Sportu i Turystyki ma na celu prezentację ogólnopolskiej oferty turystycznej i zachęcenie rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych na terenie całego kraju, również poza głównymi okresami urlopowymi. Takie działanie wpływa na pobudzanie krajowego ruchu turystycznego i zwraca uwagę Polaków na możliwość spędzania wolnego czasu w Polsce. Akcja ma również pozytywny wpływ na wzrost znaczenia turystyki jako dziedziny polskiej gospodarki” – wyjaśnia Cendrowski.

– Akcja cieszy się ogromnym, stale rosnącym, zainteresowaniem wśród turystów. Za nami już trzy edycje, które za każdym razem pokazywały nam, że Polacy chętnie korzystają z możliwości odkrywania piękna swojego kraju – mówi cytowany w komunikacie minister sportu i turystyki Witold Bańka.

Jak dodają organizatorzy, beneficjentami akcji są polscy turyści, którzy mogą zaplanować wypoczynek z dużą zniżką, ale i branża turystyczna, która może liczyć na wpływy finansowe i promocję przed sezonem. Akcja ma także popularyzować wypoczynek w Polsce w okresie wiosennym i jesiennym.

Ostatnia, jesienna akcja „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” trwała od 6 do 8 października 2017 roku. Przyłączyły się do niej 554 podmioty, które zaangażowały się w kampanię i zaoferowały swoje produkty i usługi w obniżonych o 50 procent cenach. Z akcji skorzystało około 110 tysięcy turystów, którzy dzięki niższym cenom zaoszczędzili niemal 8 milionów złotych.

87 procent uczestników zapytanych w zleconym przez POT badaniu wskazało, że odnieśli oni „dużą korzyść”, a 86 procent zapowiedziało udział w kolejnych tego typu imprezach. Prawie 80 procent partnerów branżowych, którzy włączyli się w kampanię poleciłoby innym podmiotom turystycznym zgłoszenie się do kolejnych edycji.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Lotnisko Chopina wyróżnione przez przewoźników

Lotnisko Chopina otrzymało wyróżnienie w kategorii portów lotniczych obsługujących rocznie od 4 do 20 ...

System posłucha klienta i doradzi agentowi

Amadeus pracuje nad systemem, który będzie analizował zachowania klientów i na tej podstawie dobierał ...

Betlej: Ceny wrześniowych wakacji będą rosnąć

Sprzedaż wycieczek na wrzesień nabiera właśnie tempa. Najbardziej dolegliwy okres dla finansów biur podróży ...

Sun & Fun – stara marka, nowy właściciel

Mazowiecki urząd marszałkowski zarejestrował dzisiaj nowego organizatora turystyki. Spółka nosi nazwę Blue Style, ale ...

Podkarpacie daje się odkryć się w internecie

Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna startuje z akcją w mediach społecznościowych pod hasłem „Podkarpackie odkrywam. ...

Singapur Changi najlepszym lotniskiem świata

Porty lotnicze Singapur Changi, Tokio Haneda i Seul-Inczon znalazły się w czołówce zestawienia najlepszych ...