Koronawirus przenosi Germany Travel Mart do sieci

Fot. DZT

Niemieckie warsztaty turystyki przyjazdowej Germany Travel Mart, zaplanowane na koniec kwietnia, z powodu epidemii już drugi raz odbędą się przez internet.

Przyszłoroczne Germany Travel Mart, największe warsztaty turystyki przyjazdowej w Niemczech, odbędą się online – zawiadamiają w komunikacie ich organizatorzy, Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) i Organizacja Turystyczna Meklemburgii-Pomorza Przedniego (TMV). Warsztaty potrwają od 27 do 29 kwietnia. Ich ubiegłoroczna odsłona również miała taką formę.

– Realizacja GTM 2020 w przestrzeni wirtualnej była środkiem pozwalającym naszym partnerom z niemieckiej branży turystycznej pozostać w kontakcie z międzynarodowymi z nabywcami wkrótce po wybuchu pandemii koronawirusa – mówi prezes DZT Petra Hedorfer, cytowana w komunikacie. – Odzew ze wszystkich stron był pozytywny, jednak jesteśmy świadomi znaczenia kontaktów osobistych w biznesie. Podczas pandemii koncentrujemy się na formatach hybrydowych lub wirtualnych substytutach tam, gdzie to możliwe – dodaje.

CZYTAJ TEŻ: ITB 2021 tylko w sieci

– Meklemburgia-Pomorze Przednie intensywnie przygotowywała się do GTM i najchętniej powitałaby świat turystyczny w najpopularniejszym miejscu wypoczynku w Niemczech. Jednak koronawirus już drugi raz pokrzyżował nam plany. Ubolewamy nad tym i jednocześnie cieszymy się, że już na wczesnym etapie udało się znaleźć dobre rozwiązanie w bliskim partnerstwie z DZT. Meklemburgia-Pomorze Przednie spełni swoją rolę jako kraj partnerski również na wirtualnym GTM 2021 – zapowiada prezes TMV Tobias Woitendorf.

Podczas ubiegłorocznych GTM 450 przedstawicieli branży turystycznej z 49 krajów skorzystało z platformy internetowej stworzonej przez DZT, aby poznać ofertę 250 niemieckich biur podróży, regionalnych organizacji turystycznych, firm z branż hotelarskiej, transportowej i rekreacyjnej, oraz przeprowadzić rozmowy biznesowe. W sumie odbyło się ponad 5,7 tysiąca takich spotkań online. Odbyły się też dyskusje i webinaria poświęcone stanowi niemieckiej turystyki przyjazdowej, najnowszym trendom i produktom turystycznym, trwającym i planowanym kampaniom marketingowym DZT.

ZOBACZ TAKŻE: Niemcy: Mamy najlepszy wizerunek na świecie

Większość, bo 90 procent, uczestników GTM przyznała w ankiecie, że jest zadowolona z warsztatów. 83 procent ankietowanych stwierdziło, że GTM są dobrą platformą do zawierania umów biznesowych. 92 procent nawiązało dzięki GTM nowe kontakty biznesowe.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Szef Ryanaira: Nie będziemy latać z pustymi fotelami

Michael O’Leary twierdzi, że Ryanair nie wznowi latania, jeżeli będzie musiał zostawiać wolne siedzenia ...

Amerykańskie lotniska przegrywają ze śniegiem

Ostra zima ponownie atakuje w Stanach Zjednoczonych. Najgorsza sytuacja jest na wschodnim wybrzeżu – ...

LOT-y stawiają na wspólną promocję

Biuro Ogólnopolskiego Porozumienia Lokalnych Organizacji Turystycznych (OPLOT) we współpracy z 22 lokalnymi organizacjami turystycznymi ...

Egipcjanie odkryli nieznaną piramidę

Szczątki nieznanej dotąd piramidy odkryli archeolodzy w Egipcie. O znalezisku poinformowało miejscowe Ministerstwo ds. ...

Wakacje z dziennika

Niemiecki dziennik „Das Bild” rusza ze sprzedażą wycieczek. Na sygnowanym przez siebie portalu będzie ...

Niemieckie biuro podróży: Milion ofert od 399 euro

Niemiecki touroperator Schauinsland-Reisen prowadzi na szeroką skalę kampanię, w której reklamuje wycieczki last minute. ...