1,8 miliona euro dostanie Grupa TUI od Greckiej Organizacji Turystycznej na promowanie tego kierunku. Na Polskę przypadnie z tej puli 47,6 tysiąca euro – informuje portal Tornos News
Grecka Organizacja Turystyczna (Greek National Tourism Organization, GNTO) określiła wysokość dopłaty do kampanii promocyjnej zaplanowanej na ten rok przez Grupę TUI. GNTO chce współpracować z koncernem, ponieważ podsumowanie akcji za zeszły rok pokazało, że inwestycja się opłaciła. W tym roku TUI dostanie nieco ponad 1,8 miliona euro, a pieniądze będą rozdzielone na poszczególne kraje, w których działa touroperator. Polsce przypadnie 47,6 tysiąca euro, Niemcom – 393,8 tysiąca, najwięcej, bo 458 tysięcy pójdzie zaś do brytyjsko-irlandzkiego oddziału firmy. Kwota, która pozostanie w budżecie, podzielona zostanie między akcje promocyjne w krajach skandynawskich, Belgii, Holandii, Francji, Austrii, Szwajcarii, Rosji i na Ukrainie. Grupa TUI dołoży do promocji około 3 milionów euro.
Celem promocji ma być utrzymanie liczby turystów, którzy odwiedzili Grecję w 2017 roku. Pieniądze będą wydawane na różne akcje, a ich rodzaj zależeć będzie od specyfiki poszczególnych rynków.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.