Minister turystyki Grecji Harry Theoharis poinformował, że kampania promująca lato w Grecji rozpocznie się już w styczniu 2020 roku – donosi grecki portal branżowy Greek Travel Pages. Theoharis podkreśla, że Grecka Narodowa Organizacja Turystyczna (GNTO) pierwszy raz w historii ruszy z reklamą sezonu letniego tak wcześnie.
CZYTAJ TEŻ: Grecka gościnność lepsza od plaż
Minister tłumaczy, że z powodu ograniczonego budżetu wszelkie działania musiały być bardzo precyzyjnie zaplanowane. GNTO prowadzić je będzie w wybranych krajach, między innymi w Chinach. Turyści z tego kraju przodują na świecie pod względem wydatków – średnio jest to 300 euro na dobę. Dla porównania najhojniejsi spośród wszystkich odwiedzających Grecję Turcy i Amerykanie wydają tam dziennie około 100 euro.
Minister nie wyklucza współpracy między GNTO a Marketing Greece, prywatną firmą zajmującą się promocją kraju, jako kierunku turystycznego. – Zauważyliśmy, że łączenie działań sektora prywatnego i publicznego przynosi efekty – mówi Theoharis, odnosząc się do kampanii „Oh My Greece” (O moja Grecjo) prowadzonej przez Marketing Greece.
ZOBACZ: O moja Grecjo!