Dubaj – Królestwo Selfie oferuje pomysły na zdjęcia

The Selfie Kingdom (Królestwo Selfie) to pierwsze na świecie muzeum selfie. Zlokalizowane w pobliżu Dubai Expo 2020 ma pobudzać kreatywność z wykorzystaniem techniki cyfrowej.

Publikacja: 21.01.2020 14:57

Dubaj – Królestwo Selfie oferuje pomysły na zdjęcia

Foto: Fot. Materiały prasowe

W środku znajduje się 15 sal, w których można sobie zrobić oryginalne zdjęcia. Każda z nich ma inny wystrój, tło, rekwizyty i oświetlenie. Sale mają być zresztą co kilka miesięcy zmieniane, aby cały czas dostarczać zwiedzającym nowych pomysłów i możliwości fotografowania. Oprócz interaktywnych sal do selfi, w muzeum będzie można zobaczyć wystawy sztuki i instalacje, a także wynająć salę na prywatną imprezę.

– Muzeum – podkreśla jego założycielka i dyrektor ds. szczęścia Rania Naffa, cytowana w komunikacie Dubai Tourism – to miejsce, w którym nasi goście mogą się wyrażać swoje artystyczne pomysły i dobrze bawić.

Królestwo Selfie otwarte jest codziennie od 11 do 20, a bilety za godzinę pobytu kosztują od 45 dirhamów (47 zł, dzieci do 12 roku życia) do 55 dirhamów (57 zł, wszyscy starsi niż 12 lat).

""

Foto: turystyka.rp.pl

""

Foto: turystyka.rp.pl

W środku znajduje się 15 sal, w których można sobie zrobić oryginalne zdjęcia. Każda z nich ma inny wystrój, tło, rekwizyty i oświetlenie. Sale mają być zresztą co kilka miesięcy zmieniane, aby cały czas dostarczać zwiedzającym nowych pomysłów i możliwości fotografowania. Oprócz interaktywnych sal do selfi, w muzeum będzie można zobaczyć wystawy sztuki i instalacje, a także wynająć salę na prywatną imprezę.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Za rok ponad milion Polaków w Egipcie. „Rozmawiamy o zniesieniu paszportów”
Nowe Trendy
Morsowanie, biegówki, spa... - Sopot zachęca w reklamie do przyjazdu po sezonie
Nowe Trendy
Tunezja świętuje turystyczny rekord i nagradza polskie biura podróży
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Nowe Trendy
Koszykarz i kolarka promują polskie atrakcje turystyczne. 200 milionów odsłon w Europie