Pedro Martín, przewodniczący Cabildo (organ rządzący na Teneryfie), zaprezentował nową markę turystyczną, która ma pomóc wykreować wizerunek Teneryfy jako kierunku dla nowoczesnych podróżnych – donosi dziennik „Canarias Diaro” na swojej stronie internetowej.

CZYTAJ TEŻ: Wyspy Kanaryjskie tracą turystów

Hasło promocyjne brzmi: „Tfe Cool, niekończące się emocje”. Wyspa skupi się na pozyskiwaniu młodszych gości, którzy chcą spędzać urlop aktywnie, biorąc udział w festiwalach, karnawale i innych wydarzeniach kulturalnych a zarazem oczekują usług na wysokim poziomie. Chodzi również, by przekonać ich do wydłużenia pobytu i zwiększenia wydatków. Kampania reklamowa realizowana będzie w internecie.

W zeszłym roku na Teneryfę przyjechało 5,7 miliona turystów, w tym 4,9 miliona obcokrajowców, najwięcej z Wielkiej Brytanii – 2,2 miliona, Niemiec – 638,8 tysiąca i Skandynawii – 394,6 tysiąca. Statystyk dla Polski nie podano osobno, ale z zestawienia liczby miejsc w samolotach w ruchu rozkładowym na lato 2019 roku wynika, że Polska ma ich 51,6 tysiąca. W nadchodzącym sezonie letnim będzie to 34,7 tysiąca, czyli 32,8 procent mniej.

ZOBACZ TAKŻE: Turyści skracają pobyty w Hiszpanii