Dolny Śląsk zachęca do przyjazdu i szykuje vouchery

Fot. materiały prasowe

Dolnośląska Organizacja Turystyczna i tamtejszy urząd marszałkowski voucherami zachęcają turystów do odwiedzania Dolnego Śląska. W ten sposób chcą wesprzeć przedsiębiorców z regionu.

Akcję pod hasłem „Voucher turystyczny” wymyślił sztab kryzysowy do przeciwdziałania skutkom pandemii, powołany przy marszałku województwa dolnośląskiego. Jej celem jest wsparcie dolnośląskich przedsiębiorców z branży turystycznej poprzez sprzedaż voucherów na ich produkty i usługi. Zostały one podzielone na cztery kategorie: hotele i inne obiekty noclegowe, gastronomia, atrakcje turystyczne i wycieczki oraz przewodnicy, transport, promocja i wydarzenia. Turyści będą mogli wykorzystać vouchery po wygaśnięciu epidemii koronawirusa.

CZYTAJ TEŻ: Dolnośląska turystyka pod specjalnym nadzorem

Przedsiębiorcy, którzy chcą w ten sposób zaoferować swoje produkty lub usługi – za cenę niższą lub przynajmniej nie wyższą od regularnej – powinni wypełnić formularz na stronie voucherturystyczny.pl (zakładka zgłoszenie oferty) i przesłać go organizatorom. Ich oferta ukaże się na tejże stronie.

– To dopiero trzeci dzień akcji, więc ofert nie ma jeszcze dużo, ale wierzymy, że z dnia na dzień będzie ich przybywać – mówi kierownik biura DOT Rajmund Papiernik. – Sami, jako Dolnośląska Organizacja Turystyczna, wykupiliśmy noclegi w Folwarku Książęcym w Borach Dolnośląskich, które teraz sprzedajemy w pakiecie z organizowaną przez nas trzydniową wycieczką rowerową. W ten sposób chcieliśmy dać przykład innym, jak wesprzeć akcję. Przedsiębiorca też może wykupić voucher, a następnie włączyć go do swojej oferty – wyjaśnia dyrektor.

ZOBACZ TAKŻE: PIT do premiera: Ratujmy małe i średnie firmy turystyczne

Jak organizatorzy chcą rozpropagować akcję wśród turystów? – Naszym podstawowym narzędziem jest portal voucherturystyczny.pl. Chcemy również wraz z urzędem marszałkowskim zorganizować kampanię promocyjną w mediach społecznościowych i tradycyjnych. Liczymy, że zaangażują się w nią także sami przedsiębiorcy – mówi Rajmund Papiernik.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Nowa strategia LOT-u: Więcej portów przesiadkowych, pasażerów i pracowników

LOT pracuje nad planem rozwoju na lata 2020-2027. Wszystko wskazuje, że obecna strategia zostanie ...

Odkryj malowniczy Dubaj

Wyścigi wielbłądów, plaże z krystalicznie czystą wodą, zachody słońca nad Palm Jumeirah, pustynny lis ...

Komisja Europejska bada praktyki Amadeusa i Sabre’a

Unia Europejska sprawdza, czy Amadeus i Sabre nie przekroczyli przepisów antymonopolowych przy zawieraniu kontraktów ...

Rośnie znaczenie dużych graczy

W Europie rozwijają się globalne sieci hotelarskie, które mają przyciągać zwłaszcza bogatych turystów z ...

Tanger wystartował z autopromocją

Pierwsze regionalne targi turystyczne w mieście nad Cieśniną Gibraltarską mają otworzyć szerzej tę bramę ...

Unia rezygnuje ze stempli w paszportach

Unia Europejska chce lepiej chronić swoje granice. Przedstawiciele państw członkowskich i Parlamentu Europejskiego porozumieli ...