Dolny Śląsk zachęca do przyjazdu i szykuje vouchery

Fot. materiały prasowe

Dolnośląska Organizacja Turystyczna i tamtejszy urząd marszałkowski voucherami zachęcają turystów do odwiedzania Dolnego Śląska. W ten sposób chcą wesprzeć przedsiębiorców z regionu.

Akcję pod hasłem „Voucher turystyczny” wymyślił sztab kryzysowy do przeciwdziałania skutkom pandemii, powołany przy marszałku województwa dolnośląskiego. Jej celem jest wsparcie dolnośląskich przedsiębiorców z branży turystycznej poprzez sprzedaż voucherów na ich produkty i usługi. Zostały one podzielone na cztery kategorie: hotele i inne obiekty noclegowe, gastronomia, atrakcje turystyczne i wycieczki oraz przewodnicy, transport, promocja i wydarzenia. Turyści będą mogli wykorzystać vouchery po wygaśnięciu epidemii koronawirusa.

CZYTAJ TEŻ: Dolnośląska turystyka pod specjalnym nadzorem

Przedsiębiorcy, którzy chcą w ten sposób zaoferować swoje produkty lub usługi – za cenę niższą lub przynajmniej nie wyższą od regularnej – powinni wypełnić formularz na stronie voucherturystyczny.pl (zakładka zgłoszenie oferty) i przesłać go organizatorom. Ich oferta ukaże się na tejże stronie.

– To dopiero trzeci dzień akcji, więc ofert nie ma jeszcze dużo, ale wierzymy, że z dnia na dzień będzie ich przybywać – mówi kierownik biura DOT Rajmund Papiernik. – Sami, jako Dolnośląska Organizacja Turystyczna, wykupiliśmy noclegi w Folwarku Książęcym w Borach Dolnośląskich, które teraz sprzedajemy w pakiecie z organizowaną przez nas trzydniową wycieczką rowerową. W ten sposób chcieliśmy dać przykład innym, jak wesprzeć akcję. Przedsiębiorca też może wykupić voucher, a następnie włączyć go do swojej oferty – wyjaśnia dyrektor.

ZOBACZ TAKŻE: PIT do premiera: Ratujmy małe i średnie firmy turystyczne

Jak organizatorzy chcą rozpropagować akcję wśród turystów? – Naszym podstawowym narzędziem jest portal voucherturystyczny.pl. Chcemy również wraz z urzędem marszałkowskim zorganizować kampanię promocyjną w mediach społecznościowych i tradycyjnych. Liczymy, że zaangażują się w nią także sami przedsiębiorcy – mówi Rajmund Papiernik.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Jedz i baw się, ale płać

Zamawiali bankiety na setki gości, jedli, pili, tańczyli, a nawet puszczali fajerwerki. Gdy serwowano ...

Chorwacja z konkursem na idealne wakacje

„Epic Week” to nowa kampania reklamowa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej. Zachęca turystów z całego świata ...

Pierwszy Leo Express do Pragi przeładowany. Za dużo chętnych

W sobotę rusza pierwszy pociąg Leo Express z Wrocławia do Pragi. Chętnych na przejazd ...

Egipt i Grecja najpopularniejsze w Niemczech

O 34 procent wzrosła w kwietniu w Niemczech liczba rezerwacji do Hurghady. Dobrą passą ...

Esky.pl walczy o powrót 5 tysięcy klientów z zagranicy

Internetowy sprzedawca biletów lotniczych próbuje ściągnąć do kraju klientów, którzy kupili u niego bilety ...

Wakacje w Portugalii? Na niektóre plaże wejdzie tylko 10 osób

Podczas tegorocznych wakacji na jednego wczasowicza będzie przypadać średnio 8,5 metra kwadratowego plaży. Z ...