Baleary do biur podróży: Mówcie klientom o alkoholowych regulacjach

Fot. AFP

Władze turystyczne Balearów proszą biura podróży o pomoc w rozpowszechnianiu nowych regulacji dotyczących sprzedaży alkoholu w wybranych miejscach. Biura powinny informować o nich swoich klientów.

Jak donosi brytyjski portal branżowy TTG Media, władze odpowiedzialne za rozwój turystyki na Balearach zaapelowały do branży o pomoc w związku z nowymi regulacjami dotyczącymi sprzedaży i konsumpcji alkoholu w wybranych miejscowościach na Majorce i Ibizie.

Obie wyspy borykają się już od wielu lat z problemem turystów przyjeżdżających tam głównie na alkoholowe libacje. Właśnie dlatego w tym roku zaczną obowiązywać zakazy sprzedaży napojów wyskokowych od godziny 21.30 do 8 rano, a w ramach pakietów all inclusive serwowane będą maksymalnie trzy drinki na osobę na posiłek (ten zapis nie obowiązuje w wypadku już zawartych kontraktów między touroperatorami a hotelami). Nowe zasady dotyczą jednak wybranych miejsc – kurortów Palma Beach, Magaluf i Arenal na Majorce i San Antonio na Ibizie.

CZYTAJ: Baleary ograniczają drinki w all inclusive

Na spotkaniu z prasą, które odbyło się 19 lutego w londyńskim Covent Garden, Rosana Morillo, dyrektor generalna ds. turystyki Balearów, poprosiła branżę o pomoc. – Jeśli będziemy współpracować, nowe rozporządzenia zaczną działać już od pierwszego dnia – mówi. – Turyści muszą mieć świadomość, że sytuacja się zmieni w tych kilku miejscach. To naprawdę niewielkie zmiany, jeśli wziąć pod uwagę wielkość całej wyspy. Nie róbmy wielkiego problemu z czegoś, co dotyka tylko wąski obszar. Musimy informować gości, zanim zaczną planować wyjazd, by byli świadomi zmian, powinniśmy im również tłumaczyć ich przyczyny – podkreśla dyrektor.

W spotkaniu uczestniczyli też Iago Negueruela, minister turystyki Balearów i Susan Deer, dyrektor ds. relacji branżowych w brytyjskiej organizacji ABTA.

ZOBACZ TEŻ: Władze Majorki do turystów: Wróćcie żywi do domu

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Emirates: Będą nowe połączenia w Europie

Linie lotnicze Emirates zapowiadają rozbudowę europejskiej siatki połączeń – Na co dzień operujemy boeingiem ...

eSky z ponad 70-procentową dynamiką wzrostu

W pierwszym półroczu całkowita wartość sprzedaży (TTV – total transaction value) wypracowana przez serwis ...

Niemieccy agenci na plusie

Niemieccy agenci turystyczni sprzedali w 2017 roku o 4,6 procent więcej wyjazdów niż rok ...

Kartki z nazwiskami pasażerów na lotnisku zakazane

Komisja do spraw bezpieczeństwa lotniska w Stambule zabroniła odbierającym pasażerów przylatujących do miasta wystawiania ...

SnowShow – najlepiej zorganizowane wyjazdy na narty i snowboard!

Zastanawiasz się, gdzie jechać w Alpy na narty lub snowboard? Rozmawiamy z Michałem Starkowskim, ...

Thomas Cook do agentów: Nie bójcie się nas sprzedawać

Słabe wyniki Thomasa Cooka z pierwszego półrocza spowodowały, że agenci zaczęli się martwić o ...